30 listopada 2015

24-godzinne Podwójne Star Coins!

Cześć ♥

SSO znowu mnie zaskoczyło xD
Okazało się, że na ostatni dzień listopada zrobili podwójne Star Coins
ważne przez tylko 24 godziny!
Jak widać prośby fanów na ich stronie na Fcb
dały rezultaty xD
Ciągle widziałam: "Kiedy podwójne SC?" xP
Oki, oferta jest ważna do 8:00 czasu GMT,
u nas to chyba godz. 10:00, ale nie jestem pewna... :P
Zatem pospieszcie się! :D


Ja długo czekałam na tą ofertę, więc lecę szybko kupić moje SC,
żebym nie zapomniała ;P
A co z Wami?
Kupujecie SR/SC?
Sprawicie sobie nowego konia, może troszkę nowych ubrań czy sprzętu
do szafy? :D

Pap! ;3

29 listopada 2015

18 Level! *-*

No hej! ♥

Witam Was z rana :P
Teraz tak króciutko, miałam o tym napisać wczoraj, ale zapomniałam :P
Więc robiłam sobie wczoraj misje z aktualizacji
i udało mi się wbić 18 lvl! ♥
Nawet tego nie zauważyłam, po prostu zrobiłam tą choinkę obok Mikołaja,
patrzę na dół na pasek PD
i tak jakoś mało tego mam...
Patrzę do góry, a tu 18 lvl xD
Hah, od wczoraj należę już do tych "pełnoletnich" xP


Dobsz, ja kończę, może jeszcze wpadnę wieczorkiem...? c:

Papa! ;3

28 listopada 2015

Aktualizacje 25.11.2015. /Małe spóźnienie, heh :P

No cześć! ♥


To znowu ja!
Pewnie się zastanawiacie, dlaczego mnie nie było,
czemu nie dodałam tego posta już w środę?
Otóż...
Oto rzeczy, które robiłam przez ostatnie trzy dni:
ŚRODA
Nauka na czwartek i piątek
CZWARTEK
Szkolne Andrzejki, wróciłam do domu wykończona o 20:30.
PIĄTEK
Szkolna wycieczka do kina na "Igrzyska Śmierci: Kosogłos cz.II". 
Do domu wróciłam ok. 20:20. Mimo to byłam zmęczona
i nie miałam sił, aby chociażby wejść na Facebooka xD
Więc jak widzicie nie za bardzo miałam czas na grę,
nawet nie weszłam na SSO,
aby odwiedzić Mikołaja :c
Ale, zrobię to dziś wieczorem :D

Pewnie już widzieliście aktualizacje, byliście u Mikołaja...
Mimo to i tak je opiszę, żeby potem nie było, że leniem jestem xD

Dobrze, więc oto środowe aktualizacje :)
Dodali:
  • Świąteczne zadania: pomóż Radnemu przygotować się do świąt! :D
Świąteczne zadania zaczynają się u Steva, dlatego pojedź na jego farmę, zanim zaczniesz pomagać Radnemu z przygotowaniami.

Niektórzy gracze pamiętają te zadania z poprzednich lat, ale w tym roku otrzymacie całkowicie nowe nagrody!


  • Nowe zadania w Eponie...
Zgryźliwy, stary Profesor Hayden. Nie jest wielkim fanem ludzi, ale uwielbia insekty! Pomóż zebrać mu próbki wody, ziemi, a także pełzające stworzenia w Lustrzanym Bagnie. Być może okaże się, że to jednak miły, starszy pan?

Jeśli chcesz zacząć to zadanie, musisz ukończyć te z poprzedniego tygodnia, gdzie rozmawiasz z Sunshine Joytree.T


  • Nowe ubrania i sprzęt w Nowej Grani!
  • Sklepy świąteczne pojawił się w całym Jorvik!
  • Eddie i Ferdinand rozkładają swój targ na Arenie przy Stajni Jorvik
  • Święty Mikołaj!
Święty Mikołaj przybył do Jarlaheim i ma masę prezentów!



Część świątecznych zadań zostaje nagrodzona "Życzeniami Świątecznymi", które możesz wymienić ze św. Mikołajem na prezenty. Niektóre z nagród będą w formie "Fragmentów Świątecznych" i potrzebujesz trzech, aby wymienić je na świąteczne prezenty. 

Prezenty, które otrzymasz od św. Mikołaja w zamian za życzenia są wybrane całkowicie przypadkowo z jego worka, dlatego istnieje szansa, że otrzymasz ten sam prezent dwa razy. Aby mieć dostęp do zadań świątecznych musisz być Star Riderem oraz osiągnąć poziom 5.

Jak to działa?

- Trzy "Fragmenty Świąteczne" mogą być zamienione na "Świąteczne Życzenie".
- Jedno "Świąteczne Życzenie" może być zamienione na świąteczny prezent od Mikołaja. 
- Aby dokonać wymiany, musisz posiadać fragmenty lub życzenia w swoim plecaku. 
- Musisz być Star Rider i grać wystarczająco długo, aby mieć dostęp do Jarlaheim.

No i oczywiście nowy odcinek The Star Stable Show! :D


Ok, teraz małe podsumowanie :D
Jak się Wam to wszystko podoba? c:
Ja pamiętam jeszcze zeszłoroczne święta w SSO
i jestem ciekawa, jak będzie w tym roku :D
A Wy? c:

A tak poza tym...
Spadł już u Was śnieg? :D
U mnie tak ^^
W czwartek, kiedy wychodziłam ze szkoły po Andrzejkach
zaraz po wyjściu na zewnątrz w ciemności zawołałam:
"Śnieeeeg!"
Tak, właśnie tak to wyglądało xD
Ja i moja przyjaciółka oczywiście się nie spodziewałyśmy 
i nie miałyśmy ciepłych butów, tylko balerinki
i takie "skórzane pantofelki" xD
Szłyśmy tak po tym śniegu, a kiedy wyszłyśmy z autobusu i biegłyśmy do domu
to biegłyśmy po całej drodze, żeby tylko nie wdepnąć w śnieg.
Chyba sprawiałyśmy dziwne wrażenie, lecz mam nadzieję, że nikt nas nie widział xD
Skończyło się to moimi przemoczonymi butami... :')
Ach, to było piękne :') xD
Dobrze, koniec, jak zwykle się rozpisałam :P
Dobrzem, teraz Wy podzielcie się swoją opinią i aktualizacjach
i napiszcie, czy spadł u Was śnieg!
Może Wy też miałyście podobną przygodę? xP

Papa! ;3

24 listopada 2015

Nowy polski serwer?!/ Emerald Forest

Hej! ☻


Wow, też zauważyliście, że w tym tygodniu SSO pracuje z niezłym wykopem?
Wczoraj kod i nowe rzeczy w Gift Shopie,
a dzisiaj nowy serwer! *-*


Emerald Forest - Szmaragdowy Las
Teraz są już 3 polskie serwery :D
Przynajmniej możemy liczyć na mniejsze lagi podczas gry c:
Mimo to ja zostaję na Ciastku razem z moim kochanym Clown Hunters Legion ♥
A Wy?
Zostajecie na swoich starych serwerach,
czy może przenosicie się na...
Lasek? xD
Hah, nie wiem, ale i tak niedługo będzie na to jakaś nowa nazwa :P

Papa! ;3

23 listopada 2015

Kod na 100 SC + Nowe rzeczy w Gift Shopie!

Cześć! ♥


Jejku, Star Stable rozpoczęło nowy tydzień z niezłym wykopem xD
Jak w tytule posta jest wzmianka o nowym kodzie na 100 SC,
który mnie kompletnie zaskoczył :D
Jeszcze tylko kolejne 100 SC i nowy koń trafi do mojej stajni xD
Ok, a więc ten kod to
THANKSGIVING

(Tak, wiem, że jeszcze jesień, ale o jedyne zdjęcie jakie znalazłam i które nadawało się do tego... Tego kodu xD)

Druga rzecz to...
Nowe rzeczy w Gift Shopie! *-*
Jak wiecie, znajdują się tam po 3 oferty
na Star Coins oraz Star Stable Lifetime.
A teraz przybyło kilka nowych produktów ^-^
Proszę, oto one c:


Śliczne to wszystko! *-*
Koszulki dostępne w dwóch krojach i wzorach:
- dziecięcy (te na dole, z  samym logiem SSO)
- normalny (te z "bardziej ozdobnym" logiem)
oraz każdy krój w trzech kolorach,
czyli różowy, granatowy i biały, jak widzicie na obrazku.
Jak pewnie zauważyliście jest dostępna także 
śliczna poszewka na poduszki ^-^

Oto wszystkie oferty i ceny Gift Shop:

Star Rider Lifetime

Star Rider Lifetime + 3,000 SC - 129,99 zł
Star Rider Lifetime + 5,000 SC - 169,99 zł
Star Rider Lifetime +10,000 SC - 219,00 zł

Star Coins

2,000 Star Coins - 44,99 zł
5,000 Star Coins - 74,99 zł
10,000 Star Coins - 114,99 zł

Koszulki

Organiczna Koszulka Polo (ta normalna) - 99,99 zł
Star Stable T-shirt Dziecięcy - 79,99 zł

Poszewka na poduszkę

69,00 zł


Wszystkie oferty możecie jeszcze raz sprawdzić TUTAJ,
jak i dokonać tu zakupu c:

Co sądzicie o tym wszystkim?
Szczerze, Star Stable bardzo mnie zaskoczyło, i to pozytywnie :D
Czy skusicie się na Lt czy SC?
A może na jedną z najnowszych koszulek, czy poszewkę na poduszkę? c:

22 listopada 2015

Info #4 - Greendale

No heeej ♥


Na początku tego posta chcę Wam
baaardzo podziękować! ♥
A za co? O-o
Za ponad 3,000 wyświetleń! ♥
Nie wiem, który raz już to piszę, ale naprawdę bardzo się cieszę,
że czytacie mojego bloga,
ba, że kogoś w ogóle interesuje to,
co piszę xD

Ok, więc przejdźmy to tematu posta :]
Dziś przygotowałam dla Was co nieco o Greendale, czyli naszej Zielonej Dolinie c:
Dobsz, zacznijmy od tego:

1.
Greendale w Star Stable Online

Zielona Dolina w SSO jest dużym, gęstym lasem,
w którym często łatwo można się zgubić :P
Jest tam śliczny domek na drzwie, przebiegają przez nią 2 wyścigi.
Skrywa w sobie wiele świetnych kryjówek do m.in. zabaw klubowych,
jak np. Slender :P
Znajduje się w Urodzajnych Hrabstwach w pobliżu Jarlheim.




2.
Greendale w "realu"

Greendale znajduje się w USA. No, w sumie
Greendale znajdują się w USA xD
Wpisałam to słowo i na wikipedii pojawiło się kilka przykładów;

Miejscowości w USA:
Greendale - miasto w stanie Indiana, w hrabstwie Dearborn
Greendale - miasto w stanie Missouri, w hrabstwie St. Louis
Greendale - wieś w stanie Wisconsin, w hrabstwie Milwaukee

Gminy w USA:
Greendale - gmina w stanie Michigan, w hrabstwie Midland
Greendale - gmina w stanie Dakota Północna, w hrabstwie Richland

Jejciu, troszkę tego jest... xD
Jak dla mnie jedyną rzeczą, która łączy Greendale w grze  i tym w realu to to,
że wszystkie te miejsca znajdują się w hrabstwie,
jak Zielona Dolina w Urodzajnych Hrabstwach xD

Miałam zamiar opisać Wam jedno z tych miejsc, ale po moich nieudanych próbach zrezygnowałam xD
Chodzi o to, że nie ma tam nic ciekawego, wszystko jest po angielsku,
a tłumacz jakieś głupoty pokazuje xD
Pokażę Wam po kilku zdjęciach z tych miejsc, których zdjęcia znajdę c;

 Nie pamiętam, skąd to, bonigdzie nie mogę znaleźć tego zdjęcia xD

 Greendale w Wisconsin

 Jakiś dom w Greendale w Missouri xD

 Greendale w Indianie

Przepraszam Was, że dzisiaj tak dziwnie i tak "bez niczego",
no ale tak jakoś wyszło xD
Następnym razem postaram się coś lepiej zaplanować :P

Dobrze, więc ja na tym kończę i się żegnam c:

Papa! ;3


20 listopada 2015

Małe zwiedzanko Epony + kilka zajawek ^-^

Cześć! :D


Właśnie przed chwilą skończyłam grać w SSO i zwiedzać troszkę Eponę :)
Znalazłam kilka fajnych miejsc (niektóre odkryłam już wczoraj :P)
i pomyślałam, że podzielę się nimi z Wami na blogu :]
Jeśli nie macie jeszcze Epony
i nie chcecie oglądać zdjęć, to lepiej je omińcie :P


 (To niby nic takiego, ale namęczyłam się wchodząc tam... xD To miejsce trochę za stajnią)








I ostatnie zdjęcia są z miejsca o nazwie Kocioł.
Nie są to jakieś sekretne lokalizacje,
ale po prostu spodobało mi się tam ^-^
Szczególnie to ostatnie miejsce, które wygląda jak jakaś
wielka naturalna sauna! *-*
Jest tam cudooownie! *-*
Jakby co jest to blisko obserwatorium, taki wieeeeelki dół xD
Tsa... xD
A Wy odwiedziłyście jakieś ciekawe miejsca w Eponie?
Ja już dużo, ale postanowiłam, że pokażę Wam ich,
jeszcze nie teraz... c;

A teraz coś, co odkryłam sprzątając stajnię przy Nowej Grani... xD


TA DAAA! xD
Przy "Usuwaniu gnoju" zbieramy go łopatą!
Magia... *-*
Ok, jeszcze kilka rzeczy xD
Oglądaliście The Star Stable Show?
Zostały tam zdradzone dwie bardzo ważne informacje dla graczy :]
1.
Prowadzenie konia będzie już...
16 grudnia! :D
Tak, to jeszcze prawie cały miesiąc, ale przynajmniej znamy datę :P

2.
Nowa rasa koni...
konie islandzkie! ^-^
Yey! To takie słodziaki! Sami zobaczcie! ^-^





Ojojku, jakie one są napusione! ^-^
(wiem, nie ma takiego słowa, ale jak jest coś słodziachnego
to nie mogę się oprzeć xD)
Jeju, jestem ciekawa, jak będą one wyglądać w grze! *-*

Ok, troszkę się rozpisałam... >.<
Nie będę Was dłużej przetrzymywać na moim blogu, 
bo Wam jeszcze spojówki wyschną... xD

Zatem, papa! ;3

Nowy kod dla NSR oraz świąteczny wygląd strony :P

Cześć! ♥

I jak wrażenia w związku z Eponą? :D
Znaleźliście kilka sekretnych lokalizacji?
Ja już troszkę pozwiedzałam ^-^
A dla osób, które nie mają SR, SSO przygotowali nowy kod! :D
Graczki wy moje kochane,
jeśli nie macie Star Rider
to wykorzystajcie kod
EPONA
i odkryjcie nowy teren! :D


A...
Jeśli nie macie zrobionej reputacji w biurze G.E.D. w Jarlaheim
(trzeba być przynajmniej Towarzyską)
to dzisiaj SSO przeprowadzili małą aktualizację,
dzięki czemu będziemy dostawać więcej punktów PD, aby szybciej odkryć Eponę!
(wcześniej było chyba 17 PD za jedna misję ;_;)
Ok, jedna rzecz za nami :P
A teraz:
czy zauważyliście nowy świąteczny wygląd na stronie SSO?
Jak dla mnie troszkę za bardzo się pospieszyli,
ale w sumie to i tak od jakiegoś czasu
wszędzie pojawiają się reklamy z Mikołajem, takie świąteczne itp. :P

Jejku, ten wygląd jest śliczny! *-*
Teraz, kiedy na niego patrzę to tak sobie myślę,
że ja już chcę święta! ♥

Dobra, macie już kod, więc teraz nie pozostaje Wam nic innego,
jak jechać do Epony :] :P

Papa! ;3

18 listopada 2015

Aktualizacje 18.11.2015./ Epona! :D

Cześć! :D

Nareszcie, Epona! ^-^
Nie mogłam się doczekać, aż w końcu skończę się uczyć
i będę mogła wejść na SSO,
aby pozwiedzać troszkę nowy teren :D
Ok, ale przejdźmy do szczegółów dzisiejszej aktualizacji :)
Dodali:

  • No, oczywiście Eponę :P
Herman jest kluczową postacią w bitwie przeciwko G.E.D., a teraz otrzymał informacje, które mogą przechylić szalę zwycięstwa. Informacja ta poprowadzi jego (i Ciebie) do nowej, tajemniczej siedziby G.E.D., która znajduje się w Eponie, południowej części Urodzajnych Hrabstw. Jest to Jorvik, więc szlak do Epony nie będzie łatwa, a po drodze czeka Was masa podchwytliwych wyzwań!

Otrzymasz wiadomość od Hermana, który powie Ci, gdzie zaczyna się zadanie.

Aby zacząć to zadanie, musisz być Star Rider i ukończyć zadania, gdzie: pomagasz Heldze w odzyskaniu domku letniego; dostarczasz Hermanowi raport G.E.D. oraz pomagasz Nicowi Stoneground odkryć Dolinę Ukrytych Dinozaurów.


  • Poznaj Rickiego...
Biedny, stary Ricky. Jest smutny. Kiedyś był mistrzem Jorvik, ale po przegranej walce życia, wszystko straciło sens i i jest naprawdę załamany. Poddał się. Mimo, że Bulldogz dały mu do zrobienia naprawdę ekscytującą pracę przy budowie wyścigu, nadal nie potrafi się uśmiechnąć.

Gdyby tego było mało, dziewczyna Rickiego ma poważne zmartwienie z pieniędzmi i możliwe, że straci stajnię, a wszystkie konie pozostaną bezdomne! Ricky wie, że mógłby wszystko naprawić, jeśli wygrałby pieniądze w Mistrzostwach Jorvik w Jor Jitsu...
Kiedy raz uda Ci się pomóc Rickiemu odzyskać jego pewność siebie, możesz pomóc mu w codziennych przygotowaniach do mistrzostw, ponieważ nadal istnieje mała szansa na uratowanie stajni...


  • Nowy wyścig i już drugi w Jorvik klub jeździecki
Kiedy już pomożesz Rickiemu z jego problemami, możesz odwiedzić, a także zbudować nowy, super tor przez Nową Grań! Jest tam także nowy klub jeździecki :D


  • Nowe wyposażenie dla koni w Jorvik City Plaza
  • Nielimitowane treningi dla koni!
'Aby uczcić nowy teren, postanowiliśmy znieść limity na trening koni! Teraz, zamiast jednego treningu u trenera koni, możesz odwiedzać ich tak często, jak zechcesz! Cena pozostaje ta sama!'
  • Jeśli nadal nie pomogłaś Freji zbudować latawca, nadal masz na to szansę
  • Targ koni jest otwarty w Wiosce Zachodni Pzylądek

Oraz...
Nowy odcinek The Star Stable Show! :D
Możecie obejrzeć go na kanale Star Stable na Youtube

Ok, ja nie będę już przedłużać,
bo lecę jak najszybciej na SSO, aby spędzić jak najwięcej czasu w Eponie! :D

Papa! ;3


17 listopada 2015

Gotowi na Eponę?! :D

Cześć! ♥

Yey! Epona już jutro!
Jesteście gotowi? ^^
Jestem taaaka ciekawa, jak tam będzie! *-*
Jutro o tej porze pewnie będę sobie jeździć i zwiedzać... ^-^



Ja pewnie bardziej pozwiedzam Eponę w piątek,
ponieważ jutro i w czwartek będę kuć chemię i historię ;_;
Uch... Ale piąteczek będzie móóój *-*
A Wy? ^-^

Papa! ;3

16 listopada 2015

Przejażdżka z Eragonem ♥

Hej ♥

I znów ten dzień... poniedziałek.. xD
Wiem, jak bardzo wiele osób go nienawidzi, ale cóż zrobić :P

Ok, chyba skończyły się zapowiedzi nowych postaci, ponieważ na FB
SSO nie pojawiło się na ten temat nic,
no, poza Poniedziałkowym Uśmiechem :P

Nie wiem jak wy, ale ja z niecierpliwością
wyliczam dni do Epony, która pojawi się 
już pojutrze! :D

Ale przechodzę już do tematu posta c;
Pojechałam sobie dzisiaj na cs w DZW i razem z moją
przyjaciółką z klubu Eleanor Spiderdown (Eragon)
pomyślałyśmy, że wybierzemy się na krótką przejażdżkę ^^
Zrobiłam też kilka zdjęć,
jak zresztą zwykle ;P










Dzięki za przejażdżkę Eragon ♥

A teraz z innej beczki ;P
Jak myślicie, jak duży będzie nowy obszar, czyli Epona? 
Chciałabym, żeby znajdował się tak jakiś ogromny wodospad,
taki gigantyczny *-*
Fajnie by też było, gdyby w SSO pojawił się
pewnego rodzaju "Dziki Zachód", czyli jakieś odludzie z kaktusami... *-*
Ale nie w tym miejscu, taki obszar nie pasowałby z Eponie :P
A na co Wy liczycie,
lub co chcielibyście spotkać w Eponie? :D

15 listopada 2015

Zajawki nowych postaci - Profesor Hayden

Cześć ♥


Przyszła kolej na kolejne zajawki z Epony!
Tym razem jest to Profesor Hayden :D


Kolejny Profesor w naszej fabule. Tym razem Hayden.

Człowiek ten ma tylko jeden zestaw przyjaciół. Insekty. Nie ma czasu dla nikogo innego, nie licząc jego ulubionego zwierzaka - Alberty. Jest szczęśliwy tylko wtedy, kiedy jest nieszczęśliwy i cały czas powtarza, "Kiedyś dobrze się bawiłem... Było OKROPNIE".


Uważam, że fajnie by było, gdyby profesor Hayden
spotkał się kiedyś z profesor Einstein z DUD (nwm, czy dobrze napisałam :P)
i żeby gadali o takich "mądrych rzeczach"... 
Ale nie jestem pewna czy fajnie by było,
gdyby wynikło z tego coś więcej... (♥♥♥)
Byłoby to takie... zwykłe...
Ale to tylko moje zdanie :P

A jak wy wyobrażacie sobie spotkanie dwójki naszych profesorków
z SSO? :]
(Jeśli kiedykolwiek nastąpi... c;)

Papa! ;3

14 listopada 2015

Zajawki nowych postaci - Sunshine & Ivan Drake

Cześć ♥


Tak jak mówiłam, wczoraj nie udało mi się wejść...
Wróciłam przed 23:00 i byłam mega zmęczona, żeby chociażby sprawdzić Fb ;_;
Ale zauważyłam, że codziennie SSO dodają
na swojego Fb zajawki nowych osób :D
W czwartek byli to kowboje Buttergood (Dobre Masło :>),
a wczoraj i dziś pojawiły się nowe osoby :D


Oto kolejna postać, którą spotkacie w Eponie. 

Co możemy powiedzieć na temat Sunshine? Jest trochę zakręcona, trochę nie z tego świata, ale oczywiście chce dobrze. Będzie szczególnie pomocna w naprawianiu jednego, całkiem sporego problemu. Niech nie zwiedzie Cię jej hipisowski styl!





Tym razem nie do końca najmilszy mieszkaniec Epony...

Głośny, dokuczliwy i niemiły koleś. Ivan Drake czyni życie naszych przyjaciół w Eponie naprawdę ciężkim. Samo nazwisko sprawia, że będziecie chcieli go powstrzymać!

Czekamy na kolejne zajawki nowych postaci,
a jeszcze bardziej na naszą kochaną Eponę! *-*

Papa! ;3

12 listopada 2015

Zajawka - nowe postacie w Eponie

No cześć :P

Właśnie weszłam na Facebook'a i zobaczyłam post na stronie
Star Stable o nowej małej zajawce ^^

Ta trójka tutaj to bracia należący do rodziny Buttergood. Żyją na Maślanym Wzgórzu, a ich rodzina była częścią potężnej arystokracji Epony przez pokolenia. Rodzina posiada swoje mroczne sekrety, którymi kieruje teraz Junior Buttergood. Nie powstrzyma go nic i nikt... Jednak nie wszyscy z rodziny są źli...


Uuu, to wygląda ciekawie... *-*

A co Wy myślicie na temat tych kowbojów? :D 

Info #3 - Firgrove

Cześć! :D


Dziś czwartek, weekend coraz bliżej! *-*
I... Coraz bliżej do Epony!
Wiecie, jaka ja tępa? 
Obejrzałam filmik The Star Stable Show, ale na początku nie miałam napisów po polsku
(za drugim razem mi się pojawiły).
Było tam wspomniane, że Epona pojawi się za tydzień
(zrozumiałam "Epona ....... (coś tam) week!)
i myślę sobie "Chyba będzie za tydzień! Ale nie jestem pewna... Nie, co tak wcześnie...? 
No a ja oczywiście piszę komentarz
"Kiedy będzie Epona? Zdradzicie nam?" kiedy to wszyscy piszą,
że będzie 18 listopada ;_;
Tak, to cała ja xD Możecie spytać moich przyjaciół, potwierdzą... xD

Ok, ale przejdę do tematu posta :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was nieco informacji o Firgrove, czyli Jodłowym Gaju ^^
Zacznijmy od początku...

Firgrove (Jodłowy Gaj) w Star Stable

Wioska Jodłowy Gaj znajduje się u podnóża wysokich gór. Jest to śliczne i jak dla mnie takie "pionierskie" miasteczko, jeśli chodzi o wygląd. JG jest otoczony dużym drewnianym płotem (no, coś w tym rodzaju xD).
Mistrzostwa w Jodłowym Gaju różnią się od innym m.in. tym, że pada podczas nich deszcz i jest burza.
To bardzo piękna wioska, oferująca cudowne widoki, jeśli tylko wejdzie się na jakieś wysokie wzgórza.





(zdjęcie pochodzą z różnych stron internetowych)

Firgrove w "realu"

1.
Znalazłam na Google Mapy Firgrove znajdujące się w Wielkiej Brytanii.
Tylko... Sama do końca nie wiem, co to jest xD
z tego co widzę na mapie jest to jakieś pole? xD

Proszę, tu zdjęcia z Google map



Przy okazji znajduje się tam hotel
(czy coś takiego...)
Zdjęcie ze strony internetowej i LINK


I jeszcze inny hotel.. xD
Jest to hotel 3-gwiazdkowy, baaardzo piękny *-*
Nazywa się "BEST WESTERN Fir Grove Hotel & Restaurant"
(przynajmniej tak znalazłam xD)

Tutaj kilka zdjęć






Na dziś to wszytko, co znalazłam :)
Przy okazji informuję, że jutro nie będzie posta na blogu,
gdyż jadę ze szkoły do kina po lekcjach, a powrót planowany jest na 22:00.

A teraz papuśki! ;3