31 grudnia 2015

Klubowy Sylwester Clown Hunters Legion

Cześć ♥


Dziś 31 grudnia, czyli Sylwesteeeeer ! *-*
Za kilka godzin przywitamy rok 2016 :D
Jednam ja wraz z CHL obchodziłyśmy taki klubowy Sylwester już wczoraj,
 żeby dziś nie psuć komuś planów :)
Zabawa była głównie w FP, najpierw poszłyśmy na ognisko i piknik na plażę,
potem na wieży w FP puszczałyśmy fajerwerki i składałyśmy sobie życzenia
i 'przytulałyśmy się', chociaż ja naprawdę miałam ochotę je przytulić... ♥
Potem miałyśmy rajd po Jorvik i zakończyłyśmy ogniskiem na plaży w Moorland :)
Oto kilka moich zdjęć :D























Więc chcę wszystkim graczom Star Stable życzyć:
- udanej zabawy Sylwestrowej
- Szczęśliwego Nowego Roku
- spełnienia marzeń
- dużo zdrówka
- aby ten rok był jeszcze lepszy
I po prostu wszystkiego co najlepsze ^^
I jeszcze takie pytanko:
gdzie spędzacie Sylwestra? :D
Ja będę raczej w domu oglądać Sylwestra w telewizji, a potem pooglądam
fajerwerki ^^
Zatem, do zobaczenia w przyszłym roku! :D

30 grudnia 2015

Aktualizacje 30.12.2015.

Cześć ♥


Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale udało mi się znaleźć zajęcie
na cały dzień i przez ok. 7 godzin nad tym pracowałam,
a to dopiero początek ;P
Ale ok, przejdźmy do ostatnich w tym roku aktualizacji! :D

Dodali:

  • Święta nadal trwają w Jorvik :D
Mimo, że już po świętach, to w Jorvik jeszcze się one nie skończyły :D Jeżeli nadal nie dokończyliście zadań świątecznych, zarówno w Srebrnej Polanie jak i w Centrum Handlowym, nadal macie szansę :)
Do tego wciąż możemy zbierać życzenia świąteczne i wymieniać na prezenty ^^


  • Nowe ubrania i sprzęt w Jorvik City Plaza
  • Eddie i Ferdinand rozłożyli swój targ w Srebrnej Polanie
Dostaliśmy także taką informację:

Nie zapomnijcie świętować razem sylwestra w grze, a także założyć najlepszą sukienkę na imprezę (noworoczne ubrania dostępne są w Centrum Handlowym). Niech zacznie się fajerwerkowe szaleństwo. Twój klub planuje imprezę sylwestrową? Prześlijcie nam koniecznie zdjęcia na Facebooku i Instagramie.


Podobają się Wam aktualizacje?
Poza tym, dodano także (jak co roku) sklepy noworoczne i fajerwerki
do puszczania :)
Szczerze mówiąc, spodziewałam się raczej kontynuacji fabuły,
ponieważ było to bardzo krótko,
a historia skończyła się w bardzo ciekawym momencie ;___;
No dobra, a Wy co sądzicie o aktualizacjach? c:

29 grudnia 2015

Nowe maści islandów na Święto Trzech Króli :D

Hejka ♥


Już jutro będą ostatnie aktualizacje 2015 roku ^^
Ale, mimo że jeszcze jutra nie ma (heh), to dziś pojawiła się najnowsza zajawka :D


Jak widzicie, są to nowe maści islandów, które pojawią się już za tydzień
6 stycznia! *-*
Są śliczne, szczególnie ten izabelowaty (po prawej)
i chyba właśnie na niego się skuszę, jak tylko będzie mnie stać ;P
Osobiście najmniej podoba mi się ten najciemniejszy,
ale może w grze będzie wyglądał lepiej :)
A Wy co o nich myślicie? :D

28 grudnia 2015

15 lvl Sunny i repka w G.E.D. :D

Cześć ♥


Jak sama nazwa mówi, wreszcie wbiłam dziś 15 lvl mojej Sunny ♥
Długo się przy niej męczyłam, ale mi się udało ^^
Teraz został mi już tylko Cookie do trenowania :D


Ale... to nie wszystko :D
Dzięki temu, że teraz zadania w G.E.D. w Jarlaheim dawały mi aż 100 PD
udało mi się też szybko wbić Podziwianą ^^


No, to w sumie wszystko, ale chcę Wam jeszcze podać link
do filmiku z naszego klubowego rajdu ♥
Nie mogę jeszcze znaleźć tego filmiku, ale zamiast tego macie linka ^^

To wszytko na dziś, papa! ;3

27 grudnia 2015

5,000 wyświetleń + mapka kamieni runicznych

Hej ♥


Eh, no niestety, już po świętach...
Jak Wam one minęły? :D
A, może to jeszcze nie koniec świętowania?
W końcu w tym tygodniu przywitamy rok 2016 z czwartku na piątek! :D
I znów nie będę mogła przyzwyczaić się do pisania w datach 2016, zamiast 2015 ;P
Ale ok, przejdźmy do tematu posta :D
Więc na początku chcę Wam baaardzo gorąco podziękować za ponad 5,000 wyświetleń 
na moim blogu ♥
Mimo, że niektóre z nich pochodzą z hejtowania mojego bloga, lecz bardziej 
Clown Hunters Legion, czyli klubu, do którego należę,
to przecież darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby xP
Więc jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję ♥
A co do Was dziewczynki, które tak bardzo obrażały CHL,
zadajcie sobie pytanie "Czy warto?".
Ale ok, nie będę drążyć tematu i przejdę do kolejnej sprawy ^^
Więc sporządziłam mapkę kamieni runicznych do 'badania', czy czegoś tak ;P
Wiem, że dużo osób już to zrobiło, gdyż kamieni jest dość wiele
i trzeba to robić tylko do poziomu 'Lubiana' t myślę, że i tak się przyda dla osób, 
które jeszcze nie miały tych misji :)


Mapkę można znaleźć w zakładce 'Codzienne zadanka' na samym dole,
więc jeśli nie chcecie ciągle szukać tego posta,
to polecam zajrzeć tak ;P
Jeśli chcecie skopiować moją mapkę, musicie podać, skąd ją wzięliście.
Co z tego, że jest napis? xD
Prawo autorskie B)
Oki, na dziś to wszystko i jeszcze raz gorąco Wam dziękuję ♥
Papa! ♥

26 grudnia 2015

Wszystkiego Najlepszego CHL! ♥

Cześć ♥


Dziś jest ważny dzień ^-^
Po pierwsze - drugi dzień świąt
Po drugie - pierwsza rocznica CHL! ♥
Tak, dokładnie rok temu Clown Hunters Legion został stworzony ♥
No, prawie, ale my obchodzimy ten dzień jako naszą rocznicę ^^
Z tej okazji zorganizowaliśmy rajd, o którym już wcześniej pisałam :)
Był to rajd z okazji naszej rocznicy, jak i świąt ^^
Byli też nasi fani, bardzo mili ludzie c:
Na szczęście, niektórzy potrafią się jeszcze dobrze zachowywać w Star Stable ;D
Było naprawdę bardzo miło, czas wszystkim szybko zleciał :D
Jutro na kanale Sary Silentbridge pojawi się filmik,
Zdjęcia pojawią się na nim, a ja mam tego taaak dużo, w dodatku nie potrafię nic wybrać xD
Tu tylko kilka naszych zdjęć, które robiłyśmy po rajdzie ♥
I jeszcze raz:
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO CLOWN HUNTERS LEGION! ♥







Kocham Was, moje piękne ♥
Na zawsze pozostańcie takie, jakie jesteście,
jesteśmy silne i radzimy sobie z trudnościami, ze wszystkim sobie radzimy,
nawet z tymi mniej fajnymi rzeczami,
ale dajemy radę ♥
I niech tak pozostanie ♥ ♥ ♥


24 grudnia 2015

Kalendarz Adwentowy - dzień 24 / Wesołych Świąt!

Hej! ;3


Witam Was w wigilię! :D
Dziś mam dla Was coś innego niż zazwyczaj...
Może nie jest to jakieś fantastyczne, piękne, boskie itp.,
ale dużo się nad tym napracowałam i jestem z siebie dumna :D



Ta daaaaa! xD
Oki, wszystkie życzenia są na obrazku,
ale jeszcze raz chcę Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze!
Miłej zabawy podczas Sylwestra,
spełnienia marzeń oraz...
 No, wszystkiego, czego tylko chcecie! ♥
Przede wszystkim:
Wesołych Świąt! ♥



Adwentowy Kalendarz Star Stable - dzień 24

Cześć ♥


Co do życzeń, to przejdę do ich później ;D
A teraz... Ostatni prezent od SSO w kalendarzu! :D


Tak właśnie myślałam... :D Coś czułam, że będą to SC ;)
Kod: 20HOLIDAYGIFT15
Fajnie, że daje on aż 300 SC, ale bardziej bym się cieszyła, gdyby dawał 3000 xP
Do zobaczonka! ;3

23 grudnia 2015

Kalendarz Adwentowy - dzień 23

Hej ♥


Dobrze, już możemy przejść do mojego kalendarza :D


'Wspominki', czyli takie moje dawne zdjęcia, pierwsze, żałosne edity :')
Na szczęście mam kilka starych foteczek, 
więc zapraszam do obejrzenia ;D

 Mój pierwszy edit w Gimp xD


Przed 


Po 
#paintrządzi





 Moja końska rodzina, tak bardzo duża...
And mój edit w Paint :')

Jejkuu, kocham takie stare rzeczy ^^
Tak fajnie się z tego pośmiać, że uważałam to za piękne :')

A czy Wy też macie jakieś swoje stare zdjęcia?
Jakieś edity, które kiedyś Was zachwycały, a teraz się z nich śmiejecie? xP

Papa! ;3

Adwentowy Kalendarz Star Stable - dzień 23

Hejeczka :)


Dziś przedostatnie okienko w kalendarzu! :D
Na razie pokażę Wam to, co przygotowało dla nas SSO,
a troszkę później ujawnię swój...no, ten... kalendarz ;P

Więc, dziś jest to filmik, na którym Archie - angielski głos w filmikach
ma duuużo wpadek ;D
Wideo można zobaczyć TYLKO w Kalendarzu Adwentowym, więc tu macie LINK :)

Podoba się Wam? :D
No, ja na razie zmykam, pojawię się troszkę później c:
Zatem, do zobaczenia! ;3

Aktualizacje 23.12.2015./Kontynuacja fabuły! *-*

Cześć ♥


Yey, już jutro wigilia! :D
Szczerze, całkiem zapomniałam o dzisiejszych aktualizacjach,
a przecież dziś kontynuacja fabuły gry! :D
Ok, nie będę Was dłużej trzymać w niepewności,
więc od razu przejdźmy do aktualizacji :D

Dodali:

  • Jak już wspominałam... KONTYNUACJA FABUŁY, czyli dalsze zadania z Pandorią itp... itd... :D
Wszystkie źródła mówią o tym, że poziom aktywności między światem Jorvik, a nierealną Pandorią znacznie wzrasta. Fripp i Strażnicy Aideen próbują zapanować nad chaosem, ale potrzebują Twojej pomocy, aby być pewnym pomiarów i zdecydować się na kolejny ruch.

Twoje zaangażowanie w pomoc Frippowi oraz budowanie reputacji przez pomiar pandorycznej aktywności, wprowadzi Cię do nowego Kręgu, a także powiedzie do niebezpiecznej Kwatery Głównej Dark Core.


Nie zapominajmy jednak o Alex! Musimy pomóc jej mamie w zaakceptowaniu trudnej przeszłości. Dowiemy się więcej o historii rodziny, której wątek pojawi się w 2016 roku :D


Pamiętajcie, że należy spełnić 3 warunki, aby móc robić te zadania:
1. Trzeba być Podziwianą w Kręgu Błyskawicy.
2. Trzeba zamknąć wszystkie Szczeliny Pandorii.
3. Musimy pomóc spłacić dług wobec Śpiącej Wdowy i uleczyć jej korzenie.

  • Nowe ubrania i wyposażenie w Centrum Handlowym
  • Eddie i Ferdinand zamykają swój interes na okres świąt, ale pojawią się w przyszłym tygodniu

Na końcu mamy takie 'życzenia' od zespołu Star Stable :D

Mamy nadzieję, że spodobała się Wam masa zabawy, którą przygotowaliśmy dla Was w tym świątecznym okresie. Szczególną popularnością cieszy się kalendarz adwentowy i jego darmowe prezenty. 

Mimo, że jutro Wigilia i wszyscy będziecie zajęci ostatnimi przygotowaniami do Świąt, nie zapomnijcie otworzyć ostatniego okienka w kalendarzu, w którym czeka na Was coś specjalnego. 

Tony miłości i uściski od całego zespołu Star Stable. Dziękujemy, że jesteście z nami i życzymy Wam wesołych Świąt! <3 i="">

Jejku, nie mogę doczekać się tych zadań :D
Oraz jutra oczywiście ;D
Jutro w kalendarzu SSO pojawi się coś specjalnego, ciekawe, co to może być? :D
Jak myślicie? c:

22 grudnia 2015

Kalendarz Adwentowy - dzień 22

"Coraz bliżej święta...
Coraz bliżej święta...
Najlepsze prezenty ukryte są w sercach!

Cały świat się nagle zmienia,
Gdy maluje szyby mróz.
Pierwszej gwiazdy nad głowami jasny blask,
Jeden uśmiech znaczy więcej, niż sto słów..."

No hejka ;P
Zaczynamy trochę świątecznie w końcu już wkrótce wigilia :D
Kocham tą piosenkę, a te słowa wywołują we mnie ciepło ^^

Dobrze, więc co dzisiaj jest w kalendarzu...? c:


Dziś takie zdjęcie ^^


Na kończę, muszę jeszcze coś załatwić, bye! <3 font="">