30 marca 2016

Wyzwanie #4

Hejejejejejejeczki! xD


Dziś środa, czyli aktualizacje :D Jeśli jeszcze ich nie czytaliście, zapraszam TU :)
Ale, nie o tym w dzisiejszym krótkim poście ;D
Wczoraj wieczorem dodałam na YT kolejne wyzwanie, tym razem z Julkiem! :D
Serdecznie zapraszam do oglądania ^-^


Ok, ja spadam zaraz na SSO robić nowe zadania z aktualizacji ;D
Do zobaczenia! ♥

29 marca 2016

"Próba" chodów Karmela

Witam! ^-^


Ten post miał pojawić się... wczoraj.
Ale!
Kiedy chciałam wstawić zdjęcia, nie było ich w moim folderze. Mimo, że zapisałam je wcześniej i one tam były - tak nagle zniknęły. ._.
Już miałam zabierać się dziś za kolejne zdjęcia, gdy weszłam do folderu i BUM!
Zdjęcia wróciły! xD
Nie wiem, jak to się stało, mój laptop stroi sobie ze mnie żarty, choć Prima Aprilis dopiero w piątek ;P
(PS. Właśnie odkryłam, że zdjęcia jednak mi nie zniknęły, tylko zapisałam je przez przypadek w innym folderze. Brawo ja!)
No więc, zacznę od tej miłej wiadomości, iż po wielu trudach i staraniach, w końcu wytrenowałam wczoraj Cynkę, czyli Cinnamocookie ^-^


Po tym, jak Cynka osiągnęła już 15 lvl, postanowiłam osiodłać Karmela i wybrać się z nim na "próbę" chodów :D
Chodziło o to, abym dobrze przyjrzała się wszystkim chodom Anglików i po tym głębszym "przeglądzie" jestem wprost w nim zakochana *-*
Uwielbiam ich stęp, kłus i galop w dosiadzie. Ich stawanie dęba też jest dużo bardziej realistyczne *-* A co do szybszego galopu i cwału...? Już się do nich przyzwyczaiłam i mi się bardzo podobają ♥
Poza tym, gdy koń ma koreczki cwał nie wydaje się aż tak okropny xD Nie wiem czemu, ale tak mi się w każdym razie wydaje xD
Tym razem, zamiast tradycyjnie na ujeżdżalnię wybrałam się na padok przy Winnicy :)














Kocham chody tym koników *-*
A jak one Wam podobają? c;
Dziś tak tylko, żeby był temat, ale niedługo postaram się dodać QFG i może jeszcze coś wymyślę :)
Ps. Planuję też zrobić nową serię na blogu, lecz nie ma pomysłów... Jeśli wpadliście na coś ciekawego, co chcielibyście widzieć co tydzień na moim blogu, śmiało piszcie! :D
Papa! ♥

23 marca 2016

Carameldream ♥

Cześć! ♥

To będzie taki dość krótki post, głównie informacyjny :)
A więc, kupiłam nowego anglika - skarogniadego ♥
Nazwałam go Carameldream, czyli Karmelowe Marzenie ♥
Wiem, że "Caramel" nie pasuje do jego maści, ale jakoś według mnie to imię jest dla niego idealne ^-^
A tu focia ;3

(Abbicz mistrz drugiego planu xD)

Właśnie, króliczki, kurczaki, stroje...
Jak wiecie, do Jorvik zawitała Wielkanoc, a razem z tym poszukiwanie jajek! *-*
Zamieszczam lokalizacje, w których się one znajdują :D

1. Stajnia Jorvik
2. Jarlaheim
3. Farma Goldspur
4. Klif Ingun
5. Zapomniane Pola
6. Wioska Zachodni Przylądek
7. Las Złotych Liści
8. Ujeżdżalnia
9. Północna Przełęcz
10. Kopalnia Damaszek
11. Wzgórze Nilmera
12. Plaża Fortu Pinta
13. Wioska Jodłowy Gaj
14. Zamarznięte Jezioro
15. Dolina Zamarzniętej Mgły

A teraz osoby, u których można poszukać mniejszych jajek w zamian za nagrody :)

1. Ewa - Stajnia Złotych Liści
2. Klaus - Wioska Zachodni Przylądek
3. Jasper - Farma w DZW
4. Carney - Winnica
5. Felix - Miasteczko Srebrnej Polany
6. Harold - Wioska Srebrnej Polany
7. Barney - Silos
8. Pani Holdsworth - Moorland
9. Ochroniarz - Fort Pinta
10. Felicity - Jodłowy Gaj
11. Avalon - Valedale

Znaleźliście już wszystkie jajka? c:
A teraz tak: niedługo postaram się wykombinować bardziej wielkanocny wygląd bloga c:
Poza tym nie będę w tym tygodniu obecna, przez święta nie będę korzystała z laptopa, chyba, że będzie to konieczne. Zatem widzimy się (być może) dopiero w poniedziałek! :D
QFG też nie dodam w tym tygodniu, ale w następnym na pewno się pojawi :)

A poza tym, to chcę Wam gorąco życzyć Wesołych Świąt Wielkanocy, abyście spędzili je przede wszystkim z rodziną! Smacznego jajka oraz mokrego Śmigusa Dyngusa! ♥

Papa! ♥

22 marca 2016

Wyzwanie #3

Heeej! ;3


Witam Was z rana, gdyż iż nie mam dzisiaj nauki w szkole, hshs B)
Wczoraj udało mi się udostępnić na YT kolejne wyzwanie, tym razem z Cad! :D
Liczę na to, że się Wam spodoba ^-^
Jeśli macie kolejne pomysły na wyzwania, piszcie TU ^-^
Niedługo pojawi się także kolejne, z którym zwlekałam, gdyż ważny plik mi się usunął, ale dograłam z kimś kolejny i w przyszłym tygodniu filmik będzie na 100% ^-^
Poza tym, który jeszcze dodam... Brakło mi dalszych wyzwań!
Także jeszcze bardziej zachęcam Was do wymyślenia czegoś ciekawego, trochę głupiego, abyśmy wszyscy mogli się pośmiać ;D

PS. Jeśli macie też pomysły na nową serię na blogu, jakąś... niespotykaną, śmiało piszcie! Brakuje mi pomysłu na kolejną, oryginalną serię, ale z Waszą pomocą na pewno się uda ;D

Na dziś to wszystko, pa! ♥

19 marca 2016

QFG #8

Cześć Wam! :3


Z góry przepraszam za brak postów, no jakoś tak wyszło :P
Zanim przejdę do QFG chcę Wam poinformować o tym, iż ruszył Wielkanocny Gift Shop! :D
Więcej o nim możecie dowiedzieć się TUTAJ
O, i jeszcze jedno: dla zainteresowanych w zakładce "Codzienne zadanka" na samym dole znajduje się rozpiska godzin i miejsc, kiedy pojawia się tęcza :D
A teraz zaczynamy cotygodniową ankietę ^-^
Dzisiejsze pytanie to:
Czy masz listę koni, które chcesz kupić, czy robisz to raczej "spontanicznie"?
A tutaj odpowiedzi od graczy C:







Jak widzicie, odpowiedzi są różne xD
A jeśli chodzi o mnie, to mam listę niektórych koni, które chcę sobie kupić na komórce xD Ale nie wszystkie, mam je też zapisane w głowie :3 xD
A co z Wami? :D

Ps. Wkrótce oczekujcie kolejnego wyzwania na YT! ^-^

Papa! ♥

15 marca 2016

Kod na węgierską koszulkę

Hej! ♥

Co tam? Jak tam? c:
W SSO pojawił się nowy kod na śliczną koszulę, bardzo mi się podoba *-*
Kod: MAGYARING2016
A oto ta koszulka *-*


I jak? Podoba się Wam? :D
A teraz 2 krótkie pytanka >3<
1. 
Czego spodziewacie się w jutrzejszej aktualizacji? :D Ja bardzo chciałabym nowe maści anglików i może jakąś zajawkę...? Np. kiedy pojawią się powiększone stajnie! *o*
2. 
Czy u Was rano też spadł śnieg? xDDD
(Wiem, dość dziwne, ale no... No ten, no... c:)
Wczoraj u mnie było np. baaardzo ciepło, miałam nadzieję, że taka pogoda się jeszcze utrzyma. Gdy rano zajrzałam za okno zobaczyłam wszystko w śniegu xD
Gdy wracałam ze szkoły, po śniegu prawie nie było śladu, tylko woda, błoto i "chlapa" >.<
Heh, ja już nie wiem, jaka pora roku się zbliża, rly xD
A jak tam u Was z pogodą? xD

Paaa ♥

13 marca 2016

Moje pozostałe konta

Hejoszki! ^-^

Jakoś tak nie miałam pomysłu na posta... Pomyślałam, że wejdę na jedno z moich pozostałych kont w grze i trochę pojeżdżę :P W ten sposób pomyślałam, że zapoznam Was z moimi drugimi postaciami w SSO :D

Riley Machome

To z początku miało być konto mojej małej kuzynki, lecz po jakimś czasie stwierdziła, że go nie chce. Ja też na to konto nie wchodzę, może raz na kilka miesięcy, ale niedawno postanowiłam zajrzeć :) Dzięki różnym kodom, które zawsze wpisywałam miałam ponad 1000 SC i kupiłam karego anglika z FP :) Siedzi się na nim trochę dziwnie (tak, ma wielki zad xDD), ale np. stęp i kłus mi się podobają :)
Mam 3 konie, których imion nie pamiętam, nie byłam w stajni, przykro mi.
Mam tam startowca, karego oldenburga z FP i tego karego anglika ;3
Konto znajduje się na Lasku :)
Zrobiłam na nim kilka zdjęć, proszę bardzo :D






Augustina Monstergirl

Szczerze? To konto założyłam dla jaj xD Gdy zobaczyłam, że jest możliwość wybrania imienia Augustina, od razu postanowiłam założyć takie bobkowe konto :P Wynika to od mojej byłej nauczycielki matmy, na którą tak wołaliśmy w klasie... Augustina Montergirl - tak, to nie przypadek :D
Na tym koncie nie jestem cudem piękności, startowiec też mi się nie podoba, ale tak miało być xD
Nie zrobiłam jeszcze wszystkich misji, nie wchodziłam na to konto od dłuższego czasu :/
Znajduje się ono na Miodku :)
A tutaj zdj xD


(Te piękne minki koników :'D)

Więc jakby ktoś coś chciał, ale nie był na Ciachu, to i tak możemy spotkać się na innych serwach :D Z Ciacha nie odejdę ze względu na CHL, potem mogłabym nie mieć dostępu do tego serwera :P
A czy Wy macie jakieś "bobkowe" konta na SSO? Na jakich serwerach? :P

Papa! ♥

10 marca 2016

QFG #7

Cześć! "3


Już jutro piątek, cieszem siem ^-^
Całkiem zapomniałam o QFG, miałam wrażenie, że w tym tygodniu już je robiłam x Ale gdy zajrzałam na datę to uświadomiłam sobie, że się myliłam :CCC
No, więc dziś szukałam kolejnych osób, aby zadać im pytanie :)
A dzisiejsze pytanie to:
Czego najbardziej nie lubisz w grze?
A tutaj kilka odpowiedzi :D







Jak widzicie, odpowiedzi są różne :P
A co ze mną? Hmm...
Nie lubię lagów, tego, że po ukończeniu zadać ze skoków nie można skakać, gdy nie ma się SR, że nie ma jeszcze jednego ciekawego terenu także dla nie-SR...
O stajni nie mówię, bo zostanie niedługo powiększona *-*
Hmm, to chyba tyle, albo po prostu o czymś zapomniałam xD
A Wy? Czego najbardziej nie lubicie w grze? :)

A teraz trochę z innej beczki...
Czy robiliście już zadania z tęczą? :D
Ja niestety nie mogę, jedynie mogę zobaczyć tęczę i dziś właśnie mi się to udało :D
Naprawdę fajnie to wygląda, polecam xP



Na dziś to wszystko, papa! ♥

9 marca 2016

Polowanie na tęczę!

Heeej! ;D


Dziś środa, więc aktualizacje! ^-^
W tym tygodniu są one bardzo ciekawe, więc postanowiłam, że je opiszę w tym poście :D
Zacznijmy może od tych ciekawszych rzeczy ;)
Zatem, jak zauważyliście po tytule, zostało dodane polowanie na tęczę! :D
Jest tu super mini gierka, ale niestety jeszcze nie do końca mogę ją Wam opisać :P
Nie byłam dziś jeszcze w grze, a poza tym nie mam SR i nie wiem, czy ta gra jest także dla mnie dostępna, choć szczerze wątpię :/
Jednak, na podstawie tego, co przeczytałam TU 
(przy okazji polecam, bardzo fajny blog :D) postaram się Wam co nieco powiedzieć :P
Więc tak: 
najpierw musimy znaleźć tęczę, a po dotarciu do niej idziemy do skrzata. Następnie po wyświetleniu się pewnej informacji zaczynamy mini gierkę :D
Po zakończeniu jej możemy wymienić kawałki złota na prezenty u skrzata :)
(na wymianę potrzeba 7 kawałków złota ;3)
No i na tym to polega :)

Teraz coś innego, ale też dość fajnego ^-^
Więc, została powiększona szafa w naszej stajni macierzystej! :D
Jak to teraz wygląda:
Ubrania: dotychczas 8 zakładek, teraz 10!
Sprzęt: dotychczas 8 zakładek, teraz 10!
Zwierzaki: dotychczas 6 zakładek, teraz 7!

Fajnie, że powiększyli szafę, chociaż mi to nic nie da xD Nie mam aż tak wypełnionej jej po brzegi xD

A teraz inne nowości z aktualizacji:
Eddie i Ferdinand otworzyli swój Targ w Wiosce Rybackiej;
w Centrum Handlowym pojawiły się nowe ubrania i sprzęt;
kolejny odcinek The Star Stable Show, który możecie zobaczyć TUTAJ :D

Z OSTATNIEJ CHWILI
(Hshshshs)

SSO informuje, że serwery zostaną jeszcze zamknięte przez jakiś czas, gdyż trwają dodatkowe naprawy. Prosili także, aby nie wkładać niczego do zakładki nr 8 w wyposażeniu dla koni w naszych szafach.
Zespół postara się to szybko naprawić, abyśmy mogli wkrótce grać ^-^

Na dziś to wszystko :) 
(Przepraszam za brak zdjęć, ale jak wiecie, nie byłam dziś jeszcze w grze :/)

Papa! ♥


8 marca 2016

Wyzwanie #2

Heeej! :D


Może zacznę od życzeń z okazji Dnia Kobiet? :D
Więc wszystkiego najlepszego dziewczyny, życzę udanego dzionka! ^-^
Dostaliście coś z tej okazji? 
Ja dostałam 2 lizaki od chłopaków z klasy, którzy rozdawali je też innym dziewczynom xD
Przy okazji zajrzyjcie TUTAJ
aby zobaczyć, co zespół SSO przygotował dla nas z tej okazji! :D

No ok, a teraz co do tematu posta... ;3
Razem z Nell, Lajonem i Aloesem nagrałam kolejne 2 wyzwania, lecz w formie jednego filmiku :D
Możecie go zobaczyć TU ^-^
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :D
Pamiętajcie, że jeśli macie ciekawe pomysły na wyzwania, piszcie po prostu w zakładce "Wyzwania" :)

Jeszcze raz miłego dnia dziewczyny! ♥

4 marca 2016

QFG #6

Hejcia c:


Witam ponownie i wracam z obiecanym QFG ^-^
Dzisiejsze pytanie to:
Co wolisz: skoki czy wyścigi przełajowe?
A oto kilka odpowiedzi :D






A co do mnie...
Chyba wolę skoki, uwielbiam wyścigi na ujeżdżalni, Farmie Marleya czy Wyspie Padok, te z parkurem ^-^
A Wy? Co wolicie? c:

PS. Co do moich wyzwań: wkrótce postaram się dodać kolejne, lecz z jednym będzie mały problem... Miałam wszystko gotowe i już zapisywałam filmik, lecz wystąpił jakiś błąd, części filmiku nie ma i będę musiała dograć resztę z koleżanką, gdy będziemy miały czas :/
No, trudno, ale mam nadzieję, że niedługo uda mi się to zrobić ^-^

Na dziś to wszystko, do zobaczenia! x3

Nowości w SSO na 2016 rok

Nochej xD


Piąteeeek, w końcu! Mimo, że ten tydzień szybko mi zleciał, to i tak cieszę się, że zaczyna się weekend xD
No ok, przejdźmy do tematu posta! :D
Jak w tytule - nowości. No właśnie...
SSO wypuściło na stronce wywiad z Dyrektorem gry w Star Stable Entertainment 
Marcusem Thorell Björkäng.
Znajduje się tu MNÓSTWO zapowiedzi na aktualizacje w tym roku. I poważnie - to robi wrażenie i już sama nie mogę się doczekać! *-*
Oki, a tu wywiad :)

Marcus Thorell Björkäng jest Dyrektorem Gry w Star Stable Entertainment. W tym specjalnym wywiadzie odpowie na pytania związane z planami na 2016 roku dotyczącymi Star Stable!

Dyrektor gry w Star Stable Entertainment, czy nie było to wcześniej Pixel Tales?
Dokładnie tak, wcześniej było to Pixel Tales, aż wszyscy przenieśliśmy się do głównej siedziby Star Stable! Od lata jesteśmy częścią rodziny Star Stable Entertainment. Dzięki temu wszystko jest na miejscu, dlatego pracuje nam się o wiele łatwiej i w lepszej atmosferze, co oznacza, że wkładamy jeszcze więcej uwagi w tworzenie najlepszej gry o koniach w historii!

Tak dużo wydarzyło się w Star Stable w 2015 roku... Nowe rasy koni, otwarcie Centrum Handlowego, nowy teren - Epona i wreszcie możemy prowadzić nasze konie! Wiesz, co to oznacza? Czy 2016 rok będzie tak samo niesamowity? Czy możesz podzielić się z nami szczegółami?
2015 był wspaniałym rokiem w grze i wprowadziliśmy masę nowych rzeczy w różnych jej częściach. Planujemy w tym roku dokładnie tę samą ilość zabawy dla naszych graczy. Środowe wieści z gry zawsze będą informować o nowych rzeczach dodanych do gry. 

Prosimy! Musi być coś, co możesz nam powiedzieć?!
Ha ha, okay może jest kilka rzeczy... Na wiosnę zostanie otwarty mały teren w grze! Nie będzie tak duży jak Epona, ale na pewno znajdzie się w nim miejsce na galop, odkrycia i przygody! Musicie jednak trochę poczekać, aż zobaczycie nowy teren! Później, bliżej zimy pojawi się kolejny, nowy teren.

W tym roku będziemy rozwijać stajnie z masą nowych funkcji. Staramy się także wprowadzić nowe funkcje, w których Ty i Twój koń będziecie mogli poprawić swoje rezultaty w wyścigach.

Jest masa super rzeczy, które zaplanowaliśmy, a w środy możecie spodziewać się nowych zadań, sprzętu, ubrań, koni i innych. Jednocześnie pracujemy nad tym, aby polepszyć grafikę dźwięk i wiele innych. 

Wow, to brzmi niesamowicie! Co będzie się dziać w stajni?
Nie chcę teraz zdradzać zbyt wielu szczegółów i obiecywać za dużo, ale naszym celem jest praca, która pozwoli Wam na rozbudowanie stajni, którą możecie udekorować według własnego stylu i pomysłu! Myślimy nad innymi funkcjami, ale na to musicie jeszcze zaczekać...

Większe stajnie! Czekaliśmy na to! Super! O czym jeszcze wspomniałeś? Coś o specjalnych zdolnościach w trakcie wyścigu?
Tak, czekaliśmy z tym jakiś czas. Będziecie mogli nauczyć się specjalnych zdolności jeździeckich od trenera koni, podobnie jak uczyliście się prowadzenia. Będziecie mogli użyć tych zdolności razem ze swoim koniem, na przykład, aby jechać w trakcie wyścigu szybciej lub przejść od razu do pełnego galopu i wiele więcej.

Czy są to magiczne moce?
Nie, przynajmniej nie taki jest zamiar. Nasze myśli są w tym momencie skierowane bardziej na stworzenie zdolności, podobnych do tych, które posiadają najlepsi jeźdźcy w prawdziwym życiu. Nie będziecie mogli używać tych funkcji cały czas, a raczej pojedynczo, dlatego trzeba będzie być ostrożnym oraz mieć podejście taktyczne w trakcie zawodów.

Wygląda na to, że zawody będą jeszcze bardziej ekscytujące!
Tak, całkowicie! Zawody i wyścigi są tak ważną częścią gry, że musimy je ulepszyć w przyszłości.

Kiedy możemy więc spodziewać się tych funkcji?
Są one na tyle zaawansowane, że potrzebują bardzo dużego nakładu pracy programistów, dlatego nie mogę obiecać dokładnej daty, ale na pewno będzie to w tym roku. Miejcie oczy szeroko otwarte na więcej informacji w tygodniowych aktualnościach, ponieważ i tak zdradziłem już za dużo informacji. Ha ha ha!T

Wspomniałeś także o ulepszeniach w dźwięku i grafice. Czy jest coś konkretnego, co możesz nam powiedzieć na ten temat?
Nadal będziemy pracować nad polepszaniem i odświeżeniem starych obszarów w grze, jak Srebrna Polana, a także możecie spodziewać się ulepszenia grafiki oraz głównych postaci w grze. Alex, Lisa, Linda i Anne otrzymają nowy wygląd, a także animacje. Możliwe, że jest szansa na to, że niedługo zobaczycie kilka szkiców z pomysłami...

To takie ekscytujące! Nie możemy się doczekać! Ale... Anne? Czy powiedziałeś Anne?!
Powiedziałem?

Ha ha tak! Czy oznacza to, że pojawi się ona wkrótce w grze?
Umm... Zobaczymy! Jest spora szansa na to, że Anne wkrótce połączy się z Jeźdźcami Dusz i znów będą stanowić całość...

Marcus, wiemy, że jesteś bardzo zajęty rozwojem gry i chcesz już wrócić do pracy, ale mamy jeszcze pytanie na temat głównych postaci w Star Stable. Czy dowiemy się więcej na ich temat? W ostatnich zadaniach głównego wątku dowiedzieliśmy się co nieco o przeszłości Alex...
Tak! Mamy w planach ujawnić Wam więcej informacji na temat najważniejszych postaci. Wydaje nam się, że jest to bardzo ważne dla graczy, aby dowiedzieć się jak najwięcej na temat Jeźdźców Dusz i w ogóle fajnie jest wiedzieć nieco więcej na temat Jorvik.

Zanim uciekniesz, ostatnie pytanie. Wieki temu mówiliście coś o salonie paznokci w grze. Nadal nic się nie stało, co stało się z tym pomysłem?
Och tak! Umm. Paznokcie. Tak. Więc... James miał otworzyć studio paznokci w Forcie Pinta, ale nie wiadomo co się stało z tym pomysłem... Pewnie coś namieszał, jak zwykle! Będziemy próbować otworzyć je w Centrum Handlowym w niedalekiej przyszłości i mamy nadzieję, że James nie będzie miał z tym nic wspólnego. 

Marcus, to była przyjemność rozmawiać z Tobą. Dzięki, że podzieliłeś się z nami tymi ekscytującymi wieściami! 
Nie ma problemu, dzięki!

I co? :D
Ok, więc tak: nowy mały teren,
 większe stajni, 
możliwość udekorowanie stajni we własnym stylu,
 nowe funkcje jazdy,
studio paznokci,
nowy wygląd terenów w Jorvik
i wieeeeele innych! *-*
Normalnie nie mogę się doczekać!
Nie przekonuje mnie tylko jedno - nowy wygląd Alex i reszty Jeźdźców Dusz... Nie specjalnie podobają mi się te nowe wyglądy, boję się, że SSO przesadzi... Ale, kto wie? Może jednak będę mile zadowolona? :)
A co do studia paznokci... Mam wrażenie, że SSO powoli schodzi na drogę "pięknych, cudownych, bogatych laleczek z boskim wyglądem, nieskazitelnymi paznokciami i włosami".
Nie no, przesadziłam xD
Ale od tych paznokci mam wrażenie, że wkrótce będzie tu więcej mody, wyglądu i przesadnej nowoczesności niż jazdy konnej...
Chociaż, może tak nie będzie? Eh, z resztą sama nie wiem, wolę o tym nie myśleć :)

Ok, a co Wy sądzicie  tym wszystkim? Czy tak samo, jak ja nie możecie doczekać się tych wszystkich rzeczy? :D

3 marca 2016

Spotkanie z polską częścią zespołu Star Stable w Warszawie :D

Hejjj! :)


Może już widzieliście, a może nie?
W każdym razie - SSO odwiedzi Polskę! :D
Spotkanie zostanie zorganizowane w Warszawie, choć szczegółów jeszcze nie znamy. Póki co sprawdzajcie swoje skrzynki e-mailowe i weźcie udział w ankiecie :)
Więcej informacji tu c:


I co? Wybieracie się do Warszawy na spotkanie z polską częścią zespołu? :D
Ja bardzo bym chciała, ale niestety mieszkam na podkarpaciu i do Warszawy mam około 4 godziny jazdy, więc... Pozdrawiam xD
Mimo to mam nadzieję, że i tak pojawi się dużo polskich graczy i na Fb będą ciekawe zdjęcia :D

2 marca 2016

Konie Pełnej Krwi Angielskiej + Star Stable Show

Hej :D


Nie było mnie tu chwilkę, prawda? :/
Przepraszam Was za to, ale po feriach mam trochę do nadrobienia co do szkoły i nie za bardzo mam czas na blogowanie, bo na SSO wchodzę na dość krótki czas.
Poza tym nie miałam o czym pisać xD
QFG postaram się dodać jutro lub w piątek :)
A teraz przejdźmy do aktualizacji :D
Ehe, postanowiłam dziś co nieco o nich napisać :P
A więc pierwszą i chyba najważniejszą rzeczą jest pojawienie się koni Pełnej Krwi Angielskiej z nowymi animacjami w grze :) Pewnie gdy tylko wejdę na Sosa co drugi koń to będzie właśnie ON. ._.
Z tego co widziałam na zdjęciach, to rewelacyjne nie są, szczególnie (jak dla mnie) siwy, ale to może się zmienić gdy się zaloguję xD
Więc co do koni: jeden z nich - kary, znajduje się w Fort Pinta, a pozostałe 2, czyli siwy i kasztanowy w Księżycowym Sierpie. Kosztują 890 SC.
Ja póki co nie kupię żadnego, gdyż ponieważ bo mam AŻ 168 SC C:
A co z Wami? Kupiliście/kupicie nowe konisie? Które? Jak je nazwaliście/nazwiecie? :D
Myślę, że gdybym miała kupować jednego z nich skusiłabym się na kasztanka, ale chcę jeszcze zobaczyć karusa w grze :D Poza tym i tak poczekam na nowe maści... 
Chciałabym zobaczyć jednego jabłkowitego *-* Kocham tą maść :D
Jakby ktoś nie wiedział jaka to, zdjęcie :)
|
|
|
V



A Wy jaką nową maść tych (lub innych koni z gry) chcielibyście zobaczyć? :D

Okok, trochę się rozpisałam co do tych koni... xD
A teraz już nieco krócej :)
Więc jak już wiecie The Star Stable Show powraca i zostaje aż do lata :D
Jeśli jeszcze nie obejrzeliście odcinka zapraszam ^-^


I co do filmiku... c:
 Padło pytanie co do powiększenia stajni. Okazało się, że jeszcze w tym roku zostanie to zrealizowane :D Ja się bardzo cieszę, zawsze mam dylemat, którego konia wysłać na wyspę, gdy jakiegoś kupuję :/

No dobsz, teraz może Wy coś napiszcie, bo ja się tu trochę "rozgadałam".
No cóż, kilka dni mnie nie było, takie są konsekwencje. Przykro mi. Musicie to znosić, że lubię się rozpisywać.

No ok, więc na tym kończę, do zobaczenia! ;3