3 maja 2017

3 nowe maści na 3 Maja

Hej!

Dziś Święto Konstytucji 3 Maja! Jest to ważny dzień dla Polaków, w dodatku w tym roku jest to środa, więc i aktualizacje!
Szczerze zupełnie o nich zapomniałam do czasu, gdy zobaczyłam kolejny odcinek
"Star Stable News" na SSO'wych YT. 😜

A zatem 3 maja do gry doszły także 3 nowe maści koni! Są to:
czarno-srebrny kuc islandzki o niebieskich oczach,
cętkowany sportowy fryz,
kasztanowaty morgan.


2 spośród nowych koni możecie już kojarzyć. Mówię tu o fryzie oraz morganie, które są po prostu odnowioną wersją poprzednich koni, jeszcze bez nowych animacji.


Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo spodobał się fryzyjczyk. Jeszcze kiedyś miałam zamiar kupić tego starego, ale po jakimś czasie zrezygnowałam. Teraz jednak myślę, że w przyszłości zgarnę najnowszy model, gdy uzbieram odpowiednią sumę Star Coins. Podoba mi się, że ma wyraźniejsze plamki i szczoty. Z pewnością kiedyś będzie mój!

A co do islanda i morgna, to średnio przypadły mi do gustu. Kuc jeszcze nie jest taki zły, jednak morgan mi się ani trochę nie podoba.

A jakie są Wasze odczucia odnośnie nowych trzech koni? Kupujecie któregoś, a może nie specjalnie się Wam spodobały?


6 komentarzy:

  1. Hej! Powiem tyle: fryzyjczyk śliczny, Island jak gówno ze śmietaną, a morganem można rzygać ._.

    Pozdrawiam.
    ~Holly Mightynose 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi fryz właśnie podoba się nie podoba za to Morgan i Island są przepiękne �� Jak tylko ubieram SC to kupuje Islanda Morgan może kiedyś trafi do mojej kolekcji jednak lista koni, które są w kolejce jest naprawdę długa o trenowaniu już nie mówię ��

    ~Ada Fishnight~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, co do listy koni do kupienia to mam podobnie xD

      Usuń
    2. Przepraszam za błędy ale autokorekta nigdy nie da mi spokoju ;-;

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.