19 maja 2017

Nieobecność

Cześć!

Pewnie zauważyliście, że już kilka/kilkanaście dni nie ma postów na blogu. Oczywiście powód jest chyba jasny, ponieważ marudziłam Wam o tym już wiele razy. Chcę powiadomić, że do blogowania wracam średnio za jakieś 2 tygodnie. Myślę, że taka przerwa dobrze mi zrobi, w szkole będzie luźniej i już praktycznie nie będę miała nic wielkiego na głowie. 😊
Przy okazji chcę podziękować za ponad 70 obserwatorów! 💕 Jest mi bardzo miło, że pomimo braku postów kolejne osoby odwiedzają bloga i decydują się go obserwować. To niezwykle motywujące! 💖

PS. Nie wybiera się ktoś w czwartek (25 maja) do Energylandii? 😛

No to trzymajcie się ciepło!

16 komentarzy:

  1. Kocham Cie Danio xD
    ~Holly Mightynose xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybieram się do Enegrylandi, ale w czerwcu 8))
      ~Holly Mightynose 8)

      Usuń
    2. Wyjdź za mnie mój robaku xd <3
      ~Holly Mightynose

      Usuń
  2. Miałam jechać, powody prywatne nie pozwoliły, wypadło cos ważnego i tyle :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez robię sobie przerwę od blokowania ale raczej do wakacji. Jeszcze nie wiem. Byłam w energylandii w tamte wakacje i super jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również byłam w zeszłym roku i uwielbiam to miejsce ^^

      Usuń
  4. Danio! Muszę Ci coś powiedzieć! Ale nie w komentarzu, hehe xD :D
    ~Holly Mightynose :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Energylandii, polecam <3
    Byłaś może na Aztec Swing? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie byłam. Jak dla mnie to za straszne i nie wiem, czy wytrzymałabym na takich ekstremalnych atrakcjach xD

      Usuń
  6. Czy jak wrócisz ze swej przerwy to wykonasz Challenge, do którego cię nominowałam? :D
    --->http://ciekawskiesso.blogspot.com/2017/05/star-stable-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Cię Danio! Masz wspaniałego bloga. Sama prowadzę jeden a ty zawsze byłaś moją inspiracją. Dziękuję że z nami jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! To naprawdę bardzo miłe i motywująca <3

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.