9 czerwca 2017

Wracam!

Cześć!

A więc oto powracam! Wakacje już naprawdę blisko, a w mojej szkole dobiegają końca kartkówki i testy. Ale przyznać muszę, że ta przerwa była mi bardzo potrzebna. Odpoczęłam od bloga, SSO, natłoku obowiązków (tych związanych z grą), a skupiłam się bardziej na projektach i innych obowiązkach szkolnych.

Bardzo się za Wami stęskniłam, bardzo! Jestem mega zaskoczona, że pomimo mojej dość długiej nieobecności wciąż przybywa czytelników i obserwatorów. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ widzę, że to co robię ma sens i komuś się podoba. A więc dziękuję, że jesteście! 💗

Powoli wracam do blogowania i częstszych postów. Wkrótce dodam 2 posty z challeng'ami, do których zostałam nominowana, a także dodam coś od siebie odnośnie aktualizacji i innych nowości. Jednak na początek chcę po prostu wejść do gry, wszystko ogarnąć, trochę beztrosko pojeździć. Mimo to postaram się jeszcze dziś wstawić jakiegoś posta.

A więc do zobaczenia! 💛


8 komentarzy:

  1. Ale się ciesze, że wróciłaś! U mnie też testy i kartkówka dobiegły końca więc mam chwile dla siebie. Jeśli chodzi o araby to pewnie w tą środę dodadzą nowe maści. Jednak mam dylemat czy kupić tego starego czy nowego. Codziennie wchodziła patrząc czy nie dodała postu. Jesteś moją ulubioną blogerką.
    -Ada Fishnight

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że wrociłaś. Szczerze to Twój blog podoba mi się o wiele bardziej niż blog Mel, dlatego się cieszę! Pozdrawiam ~Alice Shadowcobbler

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że wrociłaś. Szczerze to Twój blog podoba mi się o wiele bardziej niż blog Mel, dlatego się cieszę! Pozdrawiam ~Alice Shadowcobbler

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Daniu! Awww <3 Cieszę się, że wróciłaś.. Wyjdź za mnie, plz xD
    Masz świetnego bloga.. Żaden nie jest tak dobry jak ten.. <33
    ~Holly MIghtynose ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. KC <333 XDDD MÓJ DANIU OK. XDDDDD
    ~Hols hshshs

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.