27 sierpnia 2015

Nowy wygląd Fortu Pinta? :D

Witaaam! ♥

Dzisiaj post trochę wcześnie,
chociaż dla mnie to normalna pora dnia, kiey od dawna jestem na nogach xD
Jestem ranny ptaszek, budzę się o 7:00 B)
Więc tak:
wchodzę dzisiaj na Instagrama SSO - LINK
i widzę takie oto zdjęcie :D


Czy poznajecie to miejsce w SSO?
Tak!
To Fort Pinta! :D
Najwyraźniej zespół Star Stable ma zamiar go odnowić,
 tak samo jak Moorland :)
No, dla mnie to trochę szkoda,
bo Fort Pinta podoba mi się takie, jakie jest.
Ale myślę, że nowy wygląd tego ślicznego
miasteczka też mi przypadnie do gustu :]

Mam nadzieję, że zrobią to jak najszybciej,
może nawet za tydzień w aktualizacji? :D

A Wy co myślicie o tym nowym wyglądzie? ;)
Coś czuję, że niedługo całe Jorvik będzie wyglądało inaczej,
dlaczego?
Odnowili już Moorland,
następnie Zamek Srebrnej Polany,
a już wkrótce Fort Pinta!
Do tego na jesień ma pojawić się całkowicie nowy obszar :D

Zespół SSO ma duuużo roboty *-*

O, a tak przy okazji,
to zauważyłam, że moje filmiki mają bardzo słabą jakość,
ale pracuję nad tym.
Już wkrótce filmiki z kupowaniem koni,
a także filmiki stworzone do Poradnika
będą miały lepszy obraz :)

Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.