9 listopada 2015

Nowe oferty

Cześć ♥

Widzieliście już nowe oferty na SC i SR?
Podobają się Wam?
Zacznę od zdjęć, potem je sobie omówimy xD








Co o nich myślicie?
Według mnie oferty "nie przez telefon" są bardzo fajne i korzystne,
jest ich dużo ^-^
Ale ja niestety z nich nie korzystam :/
Natomiast, co myślę o ofertach, w których można płacić przez telefon?
Jest ich za mało...
Tylko po trzy, w dodatku te na Star Coins są trochę drogie :/
Wolałam te, które były wcześniej, gdyż
kupuję SR i SC tylko przez telefon :c
Teraz pewnie nie będę tak często dokonywać zakupu SC czy SR.
No, ale muszę do tego jakoś przywyknąć... c;

A teraz Wasza kolej:
jak oceniacie najnowsze oferty? :)

Papa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.