12 marca 2017

Zestawy

Cześć!

Eh, ostatnio można zauważyć, że daję tu coraz więcej postów typu "vs", czy po prostu porównania. Ale co zrobić, lubię pisać takie posty i wypowiadać się na temat dwóch rzeczy, a następnie wybierać to, co wolę. Takie też posty być może będą pojawiać się tu częściej 😄

Dziś chcę poruszyć kwestię zestawów. Ale co tu można porównywać? A więc bardzo wiele, ja jednak zdecydowałam się podyskutować dziś na temat tzw. "gotowych" zestawów.

Na początek wyjaśnię, o co konkretnie mi chodzi. Mówię tu o kompletach, które z góry są już do siebie dopasowane i po połączeniu tworzą idealną, spójną całość; siodło, czaprak i ogłowie pasują do siebie pod względem kolorów, wzorów itp.
Przykładem takiego zestawu może być np. sprzęt dołączony wraz z kupnem fiorda, ale również wszelkie okazjonalne komplety, które możemy otrzymać poprzez kody, nagrody w zadaniach, czy zakupić w sklepach. Są to stroje wielkanocne, bożonarodzeniowe, walentynkowe, halloweenowe itp. Również będąc np. w Centrum Handlowym zobaczyć można, że jeden czaprak pasuje do danego siodła i ogłowia tak, jakby były to rzeczy z jednej "kolekcji".
Jak mówiłam, zauważyć w nich można to, że pasują one do siebie aż za bardzo, przynajmniej ja tak odczuwam. Sama nie noszę takich "gotowców"; ich przepych, częsta pstrokatość i zlewanie się kolorów nie podoba mi się ani trochę. Oczywiście zdarzają się i zestawy, które dość ładnie wyglądają. Mimo to nie jestem ich fanką i raczej nigdy nie będę.
Jako przykład zamieszczam zdjęcie w wielkanocnym zestawie sprzed 2/3 lat.
Co myślicie, podoba się? 😂


A teraz to, co lubię - tworzenie własnych zestawów!
Jest to taki element gry, w którym ostatnimi czasy czuję się naprawdę dobra. Codziennie lub średnio co 2 dni, gdy tylko pozwoli mi na to czas, tworzę zupełnie nowy komplet. Od razu lepiej jeździ się po Jorvik w oryginalnym ubiorze, niż w czymś, w czym chodzi większa część graczy. 
Tworząc coś nowego, zawsze staram się dopasować do siebie minimum 3 kolory - to sprawia, że stylizacja jest dużo ciekawsza, bardziej barwna i weselsza! Lubię uzyskiwać kontrast między tymi kolorami - mój strój nie jest wtedy ani za jasny, ani ciemny, wszystko się wzajemnie równoważy. Przykładowo, gdy w górnej części stylizacji 
(u postaci) przeważa granat czy czerwień, to u konia zawieram te kolory jedynie w szczegółach. Gdy zaś danego koloru było mniej u postaci, używam go więcej przy doborze końskiego sprzętu. 
Bywa także, że wykorzystuję elementy stroju czy sprzętu, które są właśnie tematyczne, tzn. jakieś świąteczne siodło, wielkanocne ogłowie, urodzinowe kokardki, a to spodnie świetnie pasują, a to czapka... Nie zapominajcie o tych rzeczach, gdy nie możecie znaleźć niczego ciekawego spośród pozostałych sprzętów - te także mogą nadać Waszemu strojowi tego "czegoś"! 😊
A gdy nie mam pomysłu, co na siebie założyć? Wtedy zamykam oczy i błądzę myszką po mojej szafie, po zakładce z koszulkami. Następnie do tej, którą wylosuję, dobieram resztę zestawu, zaczynając najczęściej od kapelusza. Dzięki temu, bez marnowania czasu na pytanie: "W jakim kolorze wybrać dziś sprzęt?", mogę szybko przyszykować ładny zestaw, którego potem żal mi zdejmować.
Gorąco polecam takie rozwiązanie wszystkim, którzy także mają z tym problem, a nie przepadają za gotowymi rozwiązaniami! 😏


Czas na wybór - które rozwiązanie wolicie? Gotowe stroje otrzymywane wprost od Zespołu, czy raczej coś nowego, oryginalnego? A może szukacie inspiracji na blogach, stronkach na Facebooku, czy kanałach na Youtube? 


Ściskam! 💗

5 komentarzy:

  1. moim zadniem lepsze są stroje wybrane przes siebie bo te gotowce nigdy nie są ładne ; ;

    OdpowiedzUsuń
  2. naj gorsze są wielkanocne i westernowe na reszte ciuchów nie nażekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama dobieram zestawy.Te gotowe niezbyt mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę sama dobierać sobie różne rzeczy i zrobić z nich zestaw. Wtedy wiem, że jestem oryginalna, a nie ubrana jak 80 % graczy na sso. Tym bardziej, że te gotowce są zazwyczaj brzydkie i ubierają się w nie nooby. Na dodatek mają bardzo małe staty albo w ogóle ich nie mają. Ja stawiam na kreatywność ^^

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.