10 lipca 2017

Kolejna zajawka - metamorfoza starterów i innych koni

Witam!

Wczoraj Zespół polecił nam zaglądać dziś na ich media społecznościowe. Tak też uczyniła większość graczy i spotkała ich bardzo miła niespodzianka! Na stronie Star Stable pojawił się wywiad z grafikiem Hanną, która wypowiada się na temat odnowionych startowców i... nie tylko startowców! Możecie znaleźć go tutaj, jest on w języku angielskim.

Tak w skrócie: wkrótce w grze pojawią się odnowione konie początkowe - Jorviki Gorącokrwiste, ale o tym już wiemy. Wraz z nimi zostaną odnowione pozostałe rasy w grze, które mają taką samą budowę. Jeśli czytaliście poprzedni post wiecie, że wspominałam, iż taka metamorfoza wszystkich starych koni byłaby bardzo dobrym rozwiązaniem. Nie sądziłam, że nastąpi tak szybko! Zobaczcie więc, jak prezentują się zarówno startowce, jak i kilka przedstawicieli pozostałych ras!



Co myślicie? Ja chyba po raz kolejny powiem, że jestem zadowolona z tych koni. Nie mogę doczekać się, aż będziemy mogli zobaczyć je w grze! A, właśnie, jeszcze kilka informacji, dotyczących właśnie odnowionych wierzchowców!

Wszystkie konie zyskają nowe animacje. Jeśli jesteśmy posiadaczami niektórych z nich, zmienią one swój wygląd w naszej stajni. Prościej mówiąc - koniec z kanciastymi tyłkami na amen. Konie te mogą być także dodatkowo ulepszane w przyszłości. A co do daty ich dodania? Cóż, nie została ona podana w wywiadzie, jednak liczę na to, że już w tę środę przywitamy odnowionych przyjaciół!

Bardzo się cieszę, tym bardziej, że mam kilka tych starych koni i już mam ochotę zobaczyć je w mojej stajni! Dodatkowo startowce prezentują się bardzo dobrze, nie mają tak sztywno uniesionego łba, wyglądają na bardziej rozluźnione. Dodatkowo, przy zakładaniu konta można poeksperymentować z maścią i chyba sama skuszę się założyć dodatkowe i zobaczyć wszystkie możliwe modele! 😄

I powtarzam pytanie: co myślicie o tych koniach? Macie w swojej stajni jakieś starsze modele?

Ściskam! 💛

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.