19 czerwca 2015

Silverprince ♥

Hejoszki! ♥

Jak pisałam wykorzystałam fakt, iż jestem SR do soboty i że jest double, więc...
Kupiłam nowego koniśka! :D
Nazywa się Silverprince ^^
Niedługo dodam go do zakładki "Konie" ;)
Tutaj łapcie takie zdjęcie :D



Zaraz po kupieniu koni udałam się z Caroline na przejażdżkę,
 ponieważ razem kupiłyśmy takie same ^^
Trochę to u nas potrwało, bo cały czas się zatrzymywałyśmy, 
aby robić jakieś fajne zdjęcia xD
Oto kilka z nich :)












No wiem... chyba trochę przesadziłam ze zdjęciami, 
no ale szkoda jest mi ich nie dodawać xD

Miłego weekendu! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.