18 czerwca 2015

Sobótkowe Skarby :D

Heeej! :D


SSO z okazji świętowania sobótki zdecydowali się 
dać upominki dla wszystkich graczy! :D


  • Gracze Lifetime - sprawdźcie swoje skrzynki pocztowe ze specjalną rzeczą z okazji Sobótki!
  • Star Riders - trzy dodatkowe dni, jako Star Rider zostały automatycznie dodane do Waszych kont! Nie musicie wpisywać żadnego kodu!
  • Gracze bez Star Rider - wpiszcie kod "HAPPYSUMMER", aby otrzymać darmowe dni Star Rider w czwartek, piątek i sobotę!

Poza tym Double zaczyna się już dzisiaj i trwa aż 6 dni,
czyli do środy 24 czerwca do godziny 11:00! :D

Nie wiem jak Wy, ale ja skorzystam z tej promocji i zakupię Star Coins :)
A Wy jak wykorzystacie prezenty od SSO?
Kupujecie jakieś SC?
Miłego świętowania Sobótki! :3

2 komentarze:

  1. Hej! Ostatnio użyłam kod HAPPYSUMMER i otrzymałam Star Ridera. Jak dlugo będzie on ważny?
    Mam nadzieję, że mi pomożesz...
    ~~Victoria Puppylake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Z tego co widzę na stronie SSO, ten kod jest ważny przez trzy dni. Po wpisaniu go podczas Sobótki na SSO otrzymywaliśmy Star Rider na czwartek, piątek i sobotę, a gracze ze Star Rider mieli o trzy dni więcej. Raczej tyle będziesz go miała :)
      ~Danio :)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.