30 czerwca 2015

Zaległości

Hejeczka :D


Przepraszam Was za moją nieaktywność...
Wakacje się ledwo zaczęły, a mnie już w domu nie ma xD
Od razu chcę Was powiadomić, iż w okresie wakacji nie będzie mnie często w domu
i nie będę dodawała tak bardzo często postów, ani przesiadywała przed komputerem. 
Mimo to, postaram się być aktywną na blogu jak najczęściej :D
Dzisiaj weszłam na SSO trochę później,
ale na wakacjach przeważnie będę wchodzić o takich godzinach xD
Bardzo lubię przesiadywać w grze nocą ^^
Polecam - Daniela Moonwood xD

Dzisiaj weszłam tylko po to, aby nakarmić konie,
zrobić sobótkowe poszukiwania skarbów
i potrenować Księcia ;)
Tak się złożyło, że trenowałam go razem z Car
i zrobiłam aż jedno zdjęcie! :O
Tak, to bardzo dużo, uwierzcie mi... B)
Ale niestety zapomniałam je zapisać, więc.. xD
Tutaj macie inne dzisiejsze zdjęcia ;D





Po zrobieniu Slalomu Zombie momentalnie zrobiło się jasno *-*
Może nie bardzo widać tego po zdjęciach, ale tak było naprawdę xD
Oczywiście, wiedziałam to już od jakiegoś czasu,
ale teraz doświadczyłam tego magicznego uczucia,
kiedy to piękna, gwieździsta noc
zamienia się nagle w jasny wieczór xD
Dziwne, nie? :P



I jeszcze jedno:

Nowy Kod


SSO dodali nowy kod, który daje nam taką oto niebieską bluzeczkę ^^
Brzmi on: SSOVEST4U
Wiem, że piszę o tym trochę za późno,
ale już Wam mówiłam o mojej sytuacji xD

Uff, to chyba koniec posta.
Nadrobiłam zaległości :D
Więc pozdrawiam wszystkich nocnych graczy
wraz z klubem Clown Hunters Legion, 
który też nie śpi o tej porze xD
Dobranoc i kolorowych snów ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.