25 czerwca 2015

Szkoła Star Stable - Game Masters i bezpieczne konta

Hejcia!


Star Stable dodali niedawno na swój kanał na Youtube filmik, w którym zawarte są zasady bezpiecznej gry. Filmik, jak zresztą pozostałe, jest nagrany w języku angielskim.
Napiszę Wam tu tłumaczenia, ale musicie wiedzieć, że nie tłumaczyłam tego sama, gdyż zapożyczyłam to z bloga Melissy Seahall. Nie wiem, czy sama bym sobie poradziła xD


Pewnie widzieliście już w grze osobę, której wiadomości na czacie są żółte - jest to Game Master


Kto to właściwie jest Game Master? Jest to osoba, która pracuje na Star Stable i wie wiele na temat gry.


Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy możesz zapytać Game Mastera czy może zrobić coś, by rozwiązać Twój problem. Game Master na polskich serwerach, czyli Cookie Valley i Honey Valley jest Game Master Lovisa, czyli pani Ola z supportu.


Niestety, pewnie wiele razy widzeliście, że jakiś gracz próbując wyłudzić od kogoś dane do konta pisał na czacie:
"Mogę potrenować Twoje konie!"
"Zająć się Twoim kontem?"
"Kupię ci Star Coins lub Star Rider"
"Pracuję w Star Stable"
Pamiętajcie, są to kłamstwa


Nie wolno podawać swojego hasła, NAWET najlepszej przyjaciółce. Nie wolno wierzyć, gdy ktoś chce nam kupić SC, SR lub zająć się Waszym kontem. Tylko Game Masterzy to pracownicy Star Stable, a zespół SSO nigdy nie prosi o hasło do Twojego konta.
(Pamiętajcie, że handlowanie kontami też nie jest legalne w Star Stable!)

Gdy tylko jakiś gracz poprosi o dane do Waszego konta, natychmiast dajcie go na listę ignorowanych, a następnie zgłoście do supportu (pamiętajcie, by podać nazwę tego gracza i kiedy próbował zdobyć od Was hasło).


Oczywiście możecie też powiedzieć o tym Game Masterowi, jeśli tylko jest w grze.


Nie martwcie się, jeśli nie widzieliście jeszcze żadnego Game Mastera w grze, gdyż zmieniają oni serwery bez przerwy (w naszym wypadku - GM Lovisa cały czas przechodzi z Ciasteczka na Miodek)


Więc, aby być bezpiecznym w grze i ogólnie w internecie pamiętaj:
  1. Nigdy nie pdawaj nikomu swojego adresu e-mail i hasła do konta. Twoje hasło jest prywatne i należy    tylko do Ciebie.
  2. Jeśli ktoś oferuje Ci, że zajmie się Twoim kontem lub kupi ci SC/SR, napisz do supportu i w żadnym       wypadku nie podawaj danych do konta.
  3. Jeśli podasz komuś swoje hasło, Twoje konto może zostać zablokowane.
Pamiętajcie o tym, gdyż jeśli ktoś Was oszuka, to support nie może nic z tym zrobić. Możecie stracić wszystkie swoje rzeczy, a nawet dostęp do konta.

Zespół chce, byśmy bawili się dobrze i bezpiecznie w Star Stable, więc jeśli będziemy przestrzegać wszystkich tych zasad, na pewno będziemy bezpieczni w grze :)


A tutaj macie filmik dodany przez SSO na swój kanał ;)



Pamiętajcie też, że jeśli chcecie dodać to na swojego bloga musicie napisać źródło :)

Od razu chcę Wam powiedzieć, że sama robiłam te zdjęcia, choć większość z nich jest podobna do tych z bloga Melissy. I niestety, musicie mi to wybaczyć ;)


2 komentarze:

  1. Fajnie, że o tym piszesz. Miałam ostatnio taką sytuację, że jedna osoba chciała ode mnie konto w zamian za " Lepsze ". Gdy się nie zgodziłam owa osoba oskarżyła mnie, że na pewno mam jakieś haki na darmowe star rider itp. Powiedziała też, że zgłosi to do star stable. Oczywiście to co ona mówiła nie było prawdą więc nie miałam się czym przejmować :) Potem zaczepiła moją koleżankę ale ona była na to przygotowana. Dziewczyna podała taką samą propozycję. Moja kol " zgodziła się " Podając jej e-mail i hasło do konta które założyła dzień wcześniej na tego typu sytuacje. Tamta dziewczyna oczywiście podała jej fałszywe dane do konta i niedługo potem została chyba usunięta bo dodałam ją do ignorowanych a teraz jej tam nie ma. Nie rozumiem takich ludzi, którzy żerują na innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie osoby to zwykłe dzieci. Myślą, że jak zaproponują swoje konto to ktoś inny odda swoje lepsze, one po prostu nie stawiają się na miejscu innych osób, takie są dzieci. Szczerze kilka lat temu zachowałam się tak samo xD Napisałam gdzieś, że chciałabym, aby ktoś oddał mi swoje konto z LT. Jakaś dziewczyna do mnie napisała i podała mi login i hasło, które były nieprawidłowe xD Zażartowała sobie ze mnie, ja wtedy tego nie rozumiałam i było mi trochę przykro. Niestety, nawet jeśli SSO pisałoby o tym 1000 razy to tacy ludzie w SSO dalej będą i na to nic nie poradzimy :) Trzeba po prostu przygotować się na takie coś, lub po prostu odmówić i dać tą osobę do ignorowanych :)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.