7 stycznia 2016

Aktualizacje 06.01.2016./Moje urodziny! :D

Cześć c:


Przepraszam, że piszę dopiero dziś, ale wczoraj nie miałam kompletnie czasu,
aby wejść na bloga, SSO...
Ale dziś to nadrobię c:
No to przejdźmy do pierwszego tematu, czyli aktualizacji :D
Dodali:
  • Nowe maści koni islandzkich

  • Przedłużenie świątecznej zabawy c: Oznacza to, że jeśli jeszcze nie skończyliście świątecznych zadań u Radnego lub w Centrum Handlowym, macie na to kolejny tydzień :D Możemy także dalej wymieniać świąteczne życzenia u Mikołaja na prezenty :)
  • Nowe wyposażenie w Jorvik City Plaza
  • Eddie i Ferdinand rozkładają swój targ w Wiosce Rybackiej
Nom, więc aktualizacje nie były jakieś duże, ale muszę przyznać, że nowe 'islamy'
są dość urocze ^^ Chyba jeden z k=nich kiedyś znajdzie się w mojej stajni :D
A wracając do drugiej sprawy, którą już pewnie zauważyliście w tytule posta...
Taaak, mam dziś urodziny! ^^
Od razu chcę jeszcze raz BARDZO podziękować wszystkim osobom, które złożyły mi życzenia ze zdjęciami, za prezencik od mojej przyjaciółki jak i za filmik od niej ♥
Dziękuję Car! ♥
Ale, jak się niedawno okazało, nie tylko ja mam dziś urodziny...
Ma je też moja przyjaciółka z CHL - Rosalie Lightfoot ♥
Jeszcze raz wszystkiego naj naj dla nas Rosiak! ♥
Życzenia już składałam, więc teraz przyjmij tylko to xD ♥
Tak, na tym kończę mój post i zostawiam Was na kilka dni,
gdyż nie będzie mnie za bardzo w domu :/
Ale to nic, postaram się wrócić jak najszybciej :D
Papa! ;3

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.