19 stycznia 2016

QFG #1 - Nowa seria na blogu :)

Hej x3


A więc, nowa seria ;3
Nie jest to ta, o której wspominałam, ale tamtą też wkrótce dodam :D
Mimo to mam nadzieję, że ta też się Wam nawet spodoba ;*
A więc, może zacznijmy od wyjaśnienia nazwy serii xP
QFG - Questions For Gamers
czyli Pytania dla graczy. Nie jestem dobra w wymyślaniu tytułów, naprawdę, ale pomyślałam, że jeśli będę używać skrótu, będzie trochę lepiej xD
Nowa seria będzie polegała na ankietach. Mam już kilka tematów, które pomogła mi wymyślić koleżanka z klubu ♥ Dzięki Antoś ♥
A więc, raz w tygodniu wybiorę jeden temat i będę go zadawała przypadkowym graczom, a następnie dodawała tu :D
Zaczęłam już dziś z pytaniem
Czy pamiętasz, w jaki sposób poznałaś SSO? Jeśli tak, to w jaki?
A oto kilka zdjęć z czatów i krótkie pytania do kilku osób :D

Elizaveta Mightyhand


Tanja Kittenpoulus


Elin Greenbaker


Catalina Eveninggarden


Cynthia Friendblanket


Natalia Dawnnest


Jennifer Birchbaker


Dziękuję, że odpowiedziałyście na moje pytania
(chociaż pewnie tego nie czytacie xD)
Wy też napiszcie, w jaki sposób poznaliście naszą kochaną grę :D
Możecie także sami dawać mi propozycje pytań do kolejnych ankiet :D
A tak poza tym...
Podoba się Wam nowe QFG? :D
Papa! ;3

5 komentarzy:

  1. A więc, to było tak: Jechałam sobie ze szkoły rowerem razem z taka jedną no, kumpelą ze szkoły, koniara do kwadratu. Przez cały czas mi o tej grze nawijała; SSO to, SSO tamto... W końcu postanowiłam zagrać w tą grę. Na początku mi się nie spodobała, ale potem się wciągnęłam i gram aż do teraz. ;D A to było dokładnie 2 lata temu. :3
    ~ Anonimek :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anonimku ;3
      Nie, wcale nie mam pojęcia, o kim mówisz xD
      Pzdr Ostrygo ;3 xDDD
      /Danio

      Usuń
  2. Kiedy byłam w podstawówce (zespół szkół (podstawówka połączona z gimnazjum) ), chyba w jakiejś 5/6 klasie, w gimnazjum były takie 2 koniary. Ja też byłam (i nadal jestem) koniarą, a w mojej klasie (i w ogóle w żadnej innej klasie oprócz gimnazjum) nie było żadnych koniar. Bardzo chciałam się zadawać z tymi dziewczynami z gimnazjum, bo przynajmniej miałabym z nimi o czym rozmawiać, ale byłam bardzo nieśmiała, więc nie byłam w stanie do nich podejść. Kilka dni później kupiłam sobie taką śliczną torbę we Fiordy oraz zawieszki i etui na telefon w takie koniki "chibi". Tamte gimnazjalistki chyba to zobaczyły, bo do mnie podeszły. Chwilę rozmawiałyśmy i one powiedziały że grają w "Star Stable" i że mogłybyśmy kiedyś razem w to pograć. Zaciekawiło mnie to i w ten sposób założyłam konto na SSO. Na początku grafika tej gry trochę mnie zniechęciła, ale ciekawe zadania i sam fakt że gra jest o koniach utrzymały mnie przy tej grze aż do teraz ^^ Skoro już piszę moją "historię życia" (xD) to właściwie chyba mogę pozdrowić dwie bardzo ważne osóbki który namówiły mnie do zagrania w tą grę ;3 No to tak: Pozdrawiam Mikę i Zuzu (XDDDDDDDD) <3 Kocham Was dziewczyny <3 Aha, no tak. Ta historia wydarzyła się 3 lata temu ^^ Pozdrawiam też Ciebie, Danio xD /Ottu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, fajna historia :D I dzięki za pozdrowionka, również pozdrawiam cb oraz Mikę i Zuzu xD ;3

      Usuń
  3. Ja poznałam SSO dzięki mojej BFF

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.