14 stycznia 2016

Przejażdżka na Snowie + nowa seria :)

Hejcia :D


No, już po świętach (mniej więcej od tygodnia, ale spk),
święta w Jorvik też wkrótce dobiegną końca.
Zauważyłam, że na stronie SSO zniknął 'nagłówek', świąteczny wygląd strony i pojawił się znów taki jak wcześniej... Aż się trochę przestraszyłam, że usunęli śnieg, ale to na szczęście się jeszcze nie stało, chociaż...
Tak jak mówiłam, zaczynam tęsknić na tą zieloną trawą...
Heh, wiedziałam, że tak będzie xD
No ok, więc co do tematu:
jakoś tak dawno nie jeździłam na Snowie, moim drugim koniu (hihi) i postanowiłam pojeździć trochę po plaży w okolicach Fort Pinta ^^











Oki, a wracając do tej drugiej sprawy...
Tak, planuję coś w stylu nowej serii :)
Nie wiem, czy to wypali, wszystko będzie zależało tak naprawdę od Was i Waszej kreatywności :D Ale na razie nie będę nic więcej zdradzać. Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła to opublikować :D
No, na dziś to wszystko,
papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.