27 stycznia 2016

QFG #2 + kilka małych zaległości :P

Cześć ♥


Na początku chcę Was bardzo przeprosić za moją nieobecność. Bywało tak, że czasem po prostu nie było mnie w domu, lub nie miałam czasu (ani możliwości) wejścia na SSO.
Poza tym nie miałam pojęcia, o czym tu pisać... xD
Ale ok, zacznijmy może od czegoś innego.
Więc, nie będę już dodawała postów o aktualizacji takich jak wcześniej. Może nawet czasem wcale ich nie będzie, tylko wtedy, gdy naprawdę jest jakaś nowość :)
Dziś były to 3 nowe maści koniełków:
Shire
Morgan
Arab

A oto, jak one wyglądają ^^




A teraz inna sprawa...
Niedawno został dodany nowy kod na owijki na SR LT :)
Kod: GJJ3PX

~~~

A teraz QFG ^-^
Dzisiejsze pytanie to:
Na otwarcie jakiego terenu czekałaś najdłużej i z niecierpliwością?
A tu kilka odpowiedzi od osób, które złapałam :P







Tak jak się spodziewałam, większość osób odpowiadała 'Epona', nawet jak spytałam dziewczyn w klubie, odpowiedź była ta sama xD
Jedyna Julia odpowiedziała inaczej i się z tego cieszę xD
A moje zdanie?
Hmmm... Wydaje mi się, że DUD, ponieważ to było takie całkowicie inne miejsce, różniące się od pozostałych terenów w SSO.
Ale na Eponę też się strasznie niecierpliwiłam :P
A Wy? Dajcie odpowiedź na to pytanie :D
Postaram się być w tym tygodniu bardziej aktywna ;P
O, przy okazji zapraszam na moją nową stronkę na blogu ''Wyzwania", którą znajdziecie na bocznym pasku :D
Więcej szczegółów na stronie ;)

Papa! ;3

4 komentarze:

  1. Danio, Maria Monsterwatcher to Marian, (była u nas) XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no wiem. Ale przypadkiem na nią natrafiłam, ciężko było znaleźć kogoś, kto ma wszystkie tereny, gra dość długo, nie ucieka ode mnie lub jest w grze, a nie tylko sterczy xD Także ten, no... xD

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie najdłużej i z okropną niecierpliwością czekałam na DUD, ale jeszcze przed tym bardzo czekałam na otwarcie całego terenu po za mostem do Jarlheim :D To były jeszcze początki tej gry, i wtedy mogliśmy tylko marzyć o Eponie, o koniach z nowymi animacjami... Wtedy nawet prowadzenie konia było niemożliwe :P SSO tak bardzo się rozwinęło od tamtego czasu... Ech, szkoda gadać xD Niech SSO nadal się tak rozwija *-* /Ottu

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.