24 grudnia 2016

Kalendarz adwentowy - dzień 24

Wesołych Świąt!

Witam Was w wigilijny poranek!
Przyszłam tylko na chwilkę, by pokazać Wam dzisiejszy prezent od Star Stable w kalendarzu, a także złożyć życzenia!

A więc dziś otrzymujemy sukienkę!
Kod:
PR37TYDR35S


Wesołych Świąt kochani!
Nie wierzę, że tak szybko to minęło... Ten rok wiele u mnie wniósł, tyle się zmieniło od zeszłorocznej wigilii!
Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam miłych, pogodnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonej w rodzinnej atmosferze! Szczęśliwego Nowego Roku, udanego Sylwestra, spełnienia marzeń, aby następny rok przyniósł do Waszego życia wiele dobrego. Dużo SC, koników, sukcesów w nauce, w życiu, w realizowaniu pasji.
Po prostu (pozwólcie, że ponownie powtórzę) Wesołych Świąt!

Do zobaczenia moi mili! Trzymajcie się!

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.