10 grudnia 2016

Miasto Jorvik| Zaproś przyjaciela | Nowe serwery

Witam! 

Post dopiero dziś, wybaczcie, jednak szkoła robi swoje. Dodatkowo trwają Open Days CHL, więc mam jeszcze mniej czasu. Bez zbędnego gadania, przejdźmy do wszystkich nowości z tego tygodnia!

Miasto Jorvik

Długo czekałam na ten teren, a w środę w końcu się on pojawił. Nie ma go na mapce, a dostać się tam możemy jedynie autobusem. Miasto Jorvik zostało podzielone na 3 części: Plac Aideen, Upadek Gubernatora, Molo 13 (oraz oczywiście Jorvik City Plaza). Szkoda, że widoczne na mapce pola, góry, czy wodospad nie są dla nas dostępne, ale może kiedyś...?
Ogólnie uważam teren za dość mały. Szkoda, że nie ma żadnej stajni i można poruszać się tylko pieszo. Ogólnie uważam, że jest to najsłabszy teren, jaki do tej pory się pojawił. Na mapce nie widać osób (kropek), gdzie są misje, a także członków grupy. Sklepów jest bardzo mało, a misje także były krótkie.
A co do prezentów - fotel, beczka i puszka farby na pewno się kiedyś przydadzą, być może do dekoracji własnego pokoju w stajni? A może dostaniemy swoje mieszkanie tu, w Mieście Jorvik?
Tak się jeszcze zastanawiam... po jakiego grzyba dali aż 4 autobusy?! Jeden w Fort Pinta obok fryzjera, 2 obok przystanku i 1 kursujący, no po co?
A Wy jak oceniacie Miasto Jorvik? Myślę, że raczej nie będę tam często zaglądać, moja opinia do 4/10.


Zaproś przyjaciela!

Ta opcja także pojawiła się w tym tygodniu. Chodzi o to, że możemy zaprosić do naszej gry 3 przyjaciół podając ich e-maile, lub jeśli ich nie znamy - wysłać znajomemu link. Za kolejne poziomy, które wbije nasz przyjaciel otrzymujemy nagrody.
4 lvl - 150 SC
7 lvl - torba na zwierzaka
10 lvl - sweter i spodnie
11 lvl - kask, buy i rękawiczki
13 lvl - 300 SC
15 lvl - kolorową żabę do torby


Myślę jednak, że SSO nie przewidziało jednego. Chodzi mi o to, że gracze ciągle tworzą kolejne konta, na których wbijają te 4 lvl'e i otrzymują 150 SC zamiast naprawdę zapraszać znajomych. Niby nic takiego, ale przez to serwery są obciążone, a gracze często są sami przenoszeni na nowe, przez co nie mogą wrócić np. na Ciastko, Lasek czy Miodek. Właśnie, czas na kolejny temat, czyli...

Nowe serwery

Tak, są nowe 2 polskie serwery! Jest to:
Sunbeam Meadow (Słoneczna łąka, Łąka promieni słonecznych?)
Rainbow River (Tęczowa rzeka)
Jesteście na którymś z nich? Sami się tam przenieśliście, czy stało się to bez Waszej wiedzy?


Czekam na Wasze opinie związane z Miastem Jorvik, nową opcją, a także serwerami! :D

7 komentarzy:

  1. Miasto Jovrik rzeczywiście nie jest jakimś super terenem. Zadania nie były jakieś super, tylko te z Madison, jakoś uszły. Co do sklepów - podoba mi się ten z rzeczami jakby na zawody, ale nic z niego nie kupiłam bo wszystko jest okropnie drogie. Same miasto ma swój urok, ale powiedzmy sobie szczerze - nie można do nawet porządnie zwiedzić. Grafika i animacje postaci bardzo mi się podobają. Wracając do zadań - puki nie przeczytałam na facebooku kilku komentarzy odnośnie tych 3 przedmiotów, to myślałam że będą z nimi jakieś zadania.
    Teraz gdy wychodą jakieś zadania/ teren, to questy trwają bardzo krótko. Pamiętam zadania z Dud - je robiłam chyba przez 2 tygodnie. Trzeba było wchodzić codzienni i robić repkę. Może i te zadnia robiłam w lutym (?) tego roku, ale zadań naprawdę było sporo. Szkoda że nie dają repki do wbijania - wtedy mniej graczy by narzekało, bo miałoby co robić. W Eponie jest repka do robienia, ale nie ma za nią żadnych zadań. Jak już jest jakaś repurtacja, np. jak była u hermita, to po pojawieniu się walijczyków, się powiększyła, przez co wielu graczy przestała ona interesować bo nie mają po co jej robić. Miejmy nadzieję że sso niedługo doda jakieś questy w mieście jovrik.
    Pozdrawiam
    Ps. Moja ocena miasta to 5/10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeniosłam się na rzeczkę z dwoma moimi koleżankami, które niedawno ( niestety przed pojawieniem się tej funkcji) zaczeły grę w sso. Teraz trochę żałuję, bo na lasku mi się lepiej grało, ale co zrobić :(

      Usuń
    2. Też chciałabym jakieś bardziej rozbudowane zadania czy repkę, ale znów gdyby się ona pojawiła to wszyscy narzekaliby, że nie chce im się jej robić. Taka prawda, człowiekowi nigdy nie dogodzi xD

      Usuń
    3. To prawda. Ludzią w tych czasach nie da dogodzić. Jak są nowe konie- narzekają bo to nie zadania. Jak dodadzą zadania- narzekają że nie ma nowych koni, chociaż tydzień temu doszły. Jeszcze ludzie żebrający o sr, bo ich nie stać ( ciekaw jak ich było stać na kompa, skoro nie stać ich na sr za 15zł). Repka może nie jest najlepszą żeczą jaka jest w sso, ale dzięki niej gracze mają zajęcie na dłuższy okres czasu. Sama mam jeszcze pare repurtacji, któtych nie muszę robić, ale robię tak na przyszłość. Zawsze jest to jakaś arnernatywa dla braku zadań. Nie rozumiem np. osób które po ukączenu zadań z danego dnia ( po aktu) robią następny dzień i potem następnego dnia nie mają co robić; nie rozumiem też mojej kol, która gra od 1 miesiąca i ma już dud i ghv ( ja zaczełam grać z sr w czsie kiedy pojawiły się zadania z świąt, a dud odblokowałm po 2-3 miesiącach gry, chociaż wchodziłam codziennie i robiłam wszystkie zadania i te z repki ). Potem będzie narzekać że nie ma co robić. Trochę mi jej szkoda, ale cóż...
      Może zespół sso nie dodaje zbyt często zadań, ale powinniśmy się cieszyć z każdych które dodadzą, a nie ciągle narzekać.
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Zgadzam się, ale o tym kompie chyba trochę przesadziłaś xD Być może rodzice kupują komputer czy coś, heh xD

      Usuń
  2. Przeniosłam się na Rzeczkę :) Miasto jest okej, choć rzeczywiście mogli dać więcej zadań. Co do otrzymanych mebli - jestem prawie pewna, że trzeba będzie je komuś oddać w zadaniach w przyszłym tygodniu. Nie ma szans, żeby po dwóch tak dużych aktualizacjach dodali jeszcze jakieś mieszkania, które i tak nie są potrzebne po ulepszeniu stajni gracza. Zapraszanie przyjaciół - jestem na nie, dwa nowe serwery nie polepszą plagi multikont, choć próbują robić takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Trzeba będzie je oddać - dlatego nie można ich wyrzucić ani nawet przestawić.

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.