25 grudnia 2016

Kalendarz adwentowy - dzień 25

Witam w pierwszy dzień świąt! ♥

Tegoroczny kalendarz adwentowy dobiegł końca! Chyba po raz pierwszy jest w nim także okienko na dzisiejszy dzień - 25 grudnia. No, chyba że coś przeoczyłam rok temu xD
Wielu graczy z niecierpliwością czekało na SC z kalendarza, a pojawiły się one dopiero dziś. Otrzymujemy aż 300SC po wpisaniu kodu:


20H0L1D4YG1F716


Nie wiem jak u Was, ale u mnie w końcu spadło więcej śniegu!
Gdy szykowałam się na pasterkę i wyszłam z domu zobaczyłam w świetle wielkie białe płatki i grubą warstwę puchu. Żałuję, że nie wzięłam telefonu, by porobić kilka zdjęć, no trudno.
 Ach, i jeszcze ci wszyscy ludzie, którzy się razem śmieją i rozmawiają w drodze, cali zasypani śniegiem! Normalnie scena jak z filmu... To dopiero wprawiło mnie w świąteczny nastrój! ♥
Oh, jeszcze jedna rzecz: dostaliście coś na święta? Pochwalcie się! ^-^

Wesołych Świąt Kochani! ♥

6 komentarzy:

  1. Cześć :) Mam pytanie :) Ponieważ od niedawna gram w SSO i nie wiem gdzie jest taki "kalendarz adwentowy" . Powiesz ? :) Czy na stronie głównej ? Jeżeli tak to w jakim miejscu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG XD Bardziej chodziło mi o to gdzie był ten kalendarz :P Bo już go nie ma :D

      Usuń
    2. Kalendarz jeszcze jest widoczny, ja na niego wchodziłam w ten sposób, że szukałam na stronie w aktualnościach posta, w którym był link do kalendarza :)
      https://www.starstable.com/pl//campaign/holidaycalendar - LINK DO KALENDARZA
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  2. Dziękuję :D Będę obserwować twojego bloga bo bardzo mi się podoba :D Najbardziej pomógł mi post o gwiazdkach ukrytych w grze :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.