18 września 2017

Najrzadziej odwiedzane miejsca w Jorvik

Hej hej!

Chwilowo wracam do życia! Chwilowo, bo nie wiem, jak długo się to utrzyma. Od dwóch tygodni nic się tu nie działo, ale jak się zapewne domyślacie, wolny czas przeznaczam na klub, a poza tym uczę się i wykonuję inne tego typu obowiązki. Korzystając z chwili dla siebie pomyślałam, że zrealizuję jeden z moich pomysłów na posty!
Przy okazji, wyniki konkursu postaram się dodać w weekend. Widziałam, że prac trochę było, więc na pewno będę miała co robić! Przepraszam także za to, że nie odpowiadałam na Wasze komentarze, ale przez ostatni czas nie miałam nawet ochoty wchodzić na bloggera. Mam nadzieję, że ten post jakoś Wam to zrekompensuje!

Przejdźmy zatem do rzeczy. Przedstawię Wam 3 miejsca w grze, które, według mnie, są jednymi z najrzadziej odwiedzanych. Nie mam na myśli oczywiście ukrytych lokalizacji, ale miejsc, do których naprawdę łatwo się dostać. W miarę możliwości przedstawię także moje pomysły dotyczące tego, jak można by te lokacje nieco urozmaicić.


Na pierwszy ogień Kryjówka Mistrza Szpiegowania. Dlaczego? Wpadłam na ogólny pomysł posta po tym, jak prawie wybrałam podwózkę do tego miejsca.

Kryjówka mieści się w górach, między Valedale a Obserwatorium. Dostęp do tego miejsca mamy po wykonaniu specjalnych zadań, związanych z fabułą gry. Do tej pory, zamiast ciepłej jaskini widzimy jedynie masywne drzwi, niestety tymczasowo dla nas zamknięte. A pomyśleć, że wcześniej obawiałam się, że za nimi kryje się jakiś Yeti!

No dobrze, ale trochę zboczyłam z tematu. W jaskini, poza Mistrzem Szpiegowania, mieszkają także wiewiórki, czyli jego tajni szpiedzy. Po skończeniu zadań teoretycznie nie możemy robić nic ciekawego w tym miejscu. Ani zadań codziennych, ani wyścigu z dopingującymi nas wiewiórkami... Ale chwila, przecież Mistrz Szpiegowania nie może narażać się na coś takiego! Dość szybko stałby się znany w Jorvik, co zniszczyłoby jego karierę. Eh, szczerze to nie mam pomysłu, jakby urozmaicić to miejsce. Ono już samo w sobie ma być ukryte i mało rozpoznawalne. Może Wy na coś wpadliście?


Pozycja druga - Farma Unfortunate Dews na Zapomnianych Polach. Z pewnością każdy z Was przynajmniej raz przejeżdżał obok niej. Choć od dawna nikt na niej nie mieszka, wciąż można dostrzec tam kury w klatce, a także działającą skrzynkę pocztową czy podwózkę. Od dawna nie widziałam tam graczy, jedynie od czasu do czasu spotkałam przypadkowe osoby, które i tak po chwili opuściły to miejsce.

Przejeżdżając tam ostatnio wpadłam na pomysł, jak mogłaby wyglądać ta stajnia i czym by się charakteryzowała, gdyby została odnowiona. Do głowy od razu przyszło mi typowe, stare miasteczko, a raczej stajnia. Wyobraziłam sobie lampy naftowe postawione na belkach siana, murowane ściany i boksy z podobnej cegły, jaka znajduje się na zewnątrz stajni. Szara, lekko odrapana. Do tego belki drewna zarówno na zewnątrz, jak i w środku, ułożone w taki sposób, jak przy dawnych dworkach. Na ziemi dużo siana. Byłaby to taka starodawna stajnia, która z pewnością przyciągnęłaby do siebie więcej graczy.

A Wy wolicie, by pozostała taka, jaka jest, czy aby na nowo ożyła i zaczęła funkcjonować?


I ostatnie miejsce, mieszczące się w Eponie, czyli Farma "Burza". Moim zdaniem, jeden z naprawdę ładnych, "dworkowych" miejsc w grze. Tamtejsze, jesienne drzewa i alejki kojarzą mi się z małym parkiem, do którego można udać się na spacer. I właśnie tak trochę podrasowałabym to miejsce! No, gdyby tylko nie było opuszczone...
Ale myślę, że taki zamysł nie byłby zły. Dodać parę ławeczek, może jakichś kolorowych, ciekawie współgrających z drzewami roślin i proszę! Świetne miejsce do sesji zdjęciowych, do tego bardzo urokliwe.
؃

Co myślicie o tych miejscach? Odwiedzacie je czasem, czy, podobnie jak większość graczy, zapominacie o nich i wpadacie tam tylko na krótkie sesje zdjęciowe? I może macie jakieś swoje pomysły, które jakoś urozmaiciły by te lokalizacje? Śmiało możecie dać znać w komentarzu!

Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Pierwsza! :D Super post Daniu, czekam z niecierpliwością na więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga!
    Pzdr.
    Piszę z anonimka no bo mi sie nie chce logować.
    Pamiętasz mnie?
    Aglaya Greenchild XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Danio! <3 Zainspirowal mnie troche Twoj wyglad bloga i mam pytanie. Moglabym zrobic troszke podobny wyglad na moim blogu? Jesli chcesz moglabym w poscie napisac, ze desing bloga byl inspirowany wlasnie Toba. Z gory dziekuje! <3
    - Sashaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, jak wyglądałaby całość. Bardzo cieszę się, że chcesz się inspirować wyglądem mojego bloga i pozwalam na to, o ile rzeczywiście będzie to jedynie inspiracja, a nie całkowita kopia mojego stylu, jak np. nagłówek czy charakterystyczne drewniane tabliczki przy linkach.

      Usuń
    2. Nie, nie. Mi chodziło tylko o trzy porozrzucane zdjęcia w nagłówku. xd

      Usuń
    3. Ale w sumie już chyba nie ważne, bo dodałam ten nagłówek tylko na kilka dni, a teraz postanowilam, ze jednak bede oryginalna. xd Ale dzieki

      Usuń
  4. Dodałabym do tej listy jeszcze tę kawiarnię/restaurację na dachu w winnicy

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.