1 września 2017

Wyjaśnienia

Cześć!

To przyszedł czas na wyjaśnienia. Wyjaśnienia, czemu ostatnio tak mało mnie na blogu. Zapraszam do dalszego czytania.

Może niektórzy już wiedzą, może nie, ale od wczoraj nie jestem już liderką 
w Clown Hunters Legion, a właścicielką. Tak, Cat przekazała mi klub, gdyż od tego roku szkolnego nie będzie już w stanie dźwigać tak duży obowiązek na swoich ramionach. Dlatego właśnie postanowiła przekazać go dalej jednej z Hunterek - padło na mnie.

Nigdy nie sądziłam, że stanę w tym klubie na takim stanowisku, ale stało się. Wczorajszy dzień był dla mnie ogromnym stresem. Mimo wszystko bałam się, że coś nie wyjdzie, nie zdążę wybrać nazwy i to będzie tragedia. Czułam bicie serca w moim gardle, cała się trzęsłam, ale udało się. Być może to i dziwne, że aż tak stresowałam się jakimś klubikiem w gierce o konikach, ale ten klub znaczy dla mnie naprawdę bardzo wiele.
Po założeniu klubu dodałam resztę starych członkiń. Zaskoczyły mnie, gdyż zaledwie kilkanaście minut po całym zajściu, w grze pojawiło się duże grono moich Hunterek.

Jestem bardzo szczęśliwa, ale i okropnie zdenerwowana, jak to dalej będzie. Chociaż nie mogę narzekać, gdyż nie zaczynam nic od nowa, a jedynie kontynuuję robotę Sary oraz Cat. Wierzę, że z pomocą Hunterek szybko oswoję się z tą myślą, bo póki co nadal nie mogę w to uwierzyć.

Dziękuję z całego serca wszystkim, którzy okazali i wciąż okazują mi wsparcie. Na Facebooku dostałam masę motywujących komentarzy, a także wiadomości prywatnych. To naprawdę niesamowicie podnosi na duchu i daje siły, by dalej brnąć w to, co się robi.

Dziękuję wszystkim Hunterkom, że wspierałyście mnie już od jakiegoś czasu. Gdy miałam chwile zwątpienia, czy na pewno to ja mam przejąć klub, nieraz widziałam wypowiedzi klubowiczek, które z przekonaniem mówiły "Danio sobie poradzi, Cat nie mogła wybrać lepszej osoby". Kocham Was wszystkie, dziękuję za miłe słowa. Wiem, że staniecie za mną murem i pomożecie mi dobrze wystartować w nowej roli. 💓

No i dziękuję Tobie, Cat. Wiem, że już czytasz te słowa któryś raz, ale nie jestem w stanie ominąć tego akapitu. Przez tak długi czas przygotowywałaś mnie do przejęcia klubu, dawałaś rady, wskazówki, wspierałaś w chwilach zwątpienia, dawałaś mi nadzieję. Dziękuję, że tak świetnie prowadziłaś ten klub i przekazałaś go mi w świetnym stanie, nie pozwoliłaś, żeby było mi ciężko już na samym starcie. Cieszę się, że z nami zostajesz i wciąż będę mogła zaczerpnąć u Ciebie rad w trudniejszych chwilach. Nie wiem, co bym zrobiła bez Twojej pomocy. Dziękuję raz jeszcze. 💖
𛲢𛲣𝅳𝅴
No, ale chwila, przecież nie wyjaśniłam jeszcze do końca, czemu mnie nie było.
Otóż przez ostatnie dni dużo zajmowałam się Legionem. Pisałam, planowałam, załatwiałam niektóre sprawy, by już powoli przyzwyczajać się do całej sytuacji. Wymaga to naprawdę dużo czasu, więc nie miałam już chęci, sił, żeby tu cokolwiek napisać. Choć przyznam, że mam kilka pomysłów na dalsze posty, to ostatnio brakuje mi motywacji, by to wszystko zrealizować.
Już w poniedziałek zaczynamy nowy rok szkolny. Ja idę do 3 gimnazjum, czyli czeka mnie test gimnazjalny, dużo nauki, planuję jeszcze dodatkowe lekcje angielskiego, żeby podszkolić się w tym języku. Będzie mi więc brakować czasu, a teraz ten wolny chcę przede wszystkim przeznaczyć na klub. Także i w czasie roku szkolnego blog będzie mało aktywny. No, w każdym razie zobaczymy, jak wszystko się ułoży. Postaram się dodawać przynajmniej 1 post tygodniowo, by blog całkowicie nie umarł. Dużo pracy w niego włożyłam i przyznam, że przez ostatnie dni myślałam o jego usunięciu. Stwierdziłam jednak, że taka mała "przerwa" będzie lepszym rozwiązaniem. Teraz przede wszystkim skupiam się na CHLu, jest to dla mnie obecnie najważniejsza rzecz w grze.

Dziękuję za przeczytanie moich długich wypocin. Mam nadzieję, że ktoś będzie tu zaglądał co jakiś czas, postaram się, by tak było.
Życzę miłego dnia, na zakończenie daję wczorajsze, spontaniczne zdjęcie wieczorkiem z Hunterkami, już po przekazaniu mi klubu.


13 komentarzy:

  1. Mam pytanko: czy można jeszcze dołączyć do CHL?
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie lista jest zamknięta z powodu dużej ilości osób.

      Usuń
  2. Ojeju Danio, jak już pisałam na 100% sobie poradzisz! Staraj się tym nie stresować aż tak bardzo, zawsze pomożemy Ci w tej roli jako Legion. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze Ci powodzonka z prowadzeniem klubu, Danio! <3
    -Sashka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę Danio, zawsze ci pomożemy jako Legion <3 /Regał

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia Danio! Na pewno dasz sobie radę i pamiętaj, że zawsze możesz na nas liczyć. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę! :)

    Fajnie masz że jesteś w takim fajnym i aktywnym Klubem.
    Ja założyłam Klub, ale nic z tego nie wyszło :"(
    Jak będzie nabór to proszę napisz! :D
    O i jeszcze jedno. Czy w waszym klubie będzie miejsce dla nie sr?

    SUPER BLOG! :D

    DASZ,DASZ,DASZ RADĘ DANIO! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Oczywiście przyjmujemy graczy, którzy nie mają Lifetime, jednak Star Rider jest wymagany w miarę często ze względu na spotkania.

      Usuń
  7. Cześć :D Mam pytanko, jak dodałaś regulamin komentowania? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Twój blog jest świetny, bardzo lubię na nim siedzieć ^^ Mam nadzieję, że będzie się jeszcze rozwijał ;)

    ~~Camelia Dogland, Karmell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO bardzo łatwe. Na Bloggerze wchodzisz na Ustawienia, następnie "Posty, komentarze i udostępnianie". Zjedź lekko niżej, wyświetli Ci się okienko "Wiadomość do formularza komentarzy". Tam wpisujesz tekst, po czym całość zapisujesz.

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.