25 września 2017

Urodzinowa zajawka

Witam ponownie!

Z racji tego, że pierwszy miesiąc nauki powoli zbliża ku końcowi i niebawem zacznie się październik, nadchodzi również najważniejsze święto dla wszystkich graczy Star Stable, czyli urodziny gry! Dokładnie 3 października (o ile się nie mylę), od pierwszej aktualizacji, czyli zarazem udostępnienia rozrywki, minie dokładnie 6 lat!

Na Facebooku oraz Instagramie czeka na nas już mała zajawka. Choć faktycznie urodziny SSO są dopiero w przyszłym tygodniu, świętowanie zacznie się już w tę środę. Do tego, czeka nas chyba kolejna, ciekawa niespodzianka. Z resztą, zobaczcie sami!


O opisie do zdjęcia znajduje się informacja, że będzie rozdawane coś o specjalnych umiejętnościach.

Na pierwszy rzut oka całość przypomina wiewiórkę, w dodatku jedną z tych zamieszkujących Farmę Steva. Teorią wielu graczy jest możliwość zakupienia/otrzymania wiewiórki, która będzie za nami chodziła krok w krok.

Moją osobistą, drugą teorią było coś nieco innego. Zwierzę na obrazku, poza wiewiórką, przypominało mi nieco kangura. Kangur natomiast skojarzył mi się ze skokami i w taki oto sposób zastanowiłam się, czy przypadkiem nie będzie to możliwość skakania przez naszą postać? Jednak teraz ta myśl nieco mi ustępuje, a na jej miejsce wskakuje na pierwsza, powyżej opisana.

A jakie są Wasze teorie? Jak myślicie, co to może być i jaką może mieć funkcję? 

16 komentarzy:

  1. Widziałam, że odłączyłaś od Star Stable Online PL, a na twoim blogu dawno Cię już nie ma. Co się stało?

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się znaleść spoko KODY do STAR STABLE tu są http://dlagier.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń
  3. Danio, zapraszam na mojego bloga ^.^ : https://schleich-ola.blogspot.com/
    Co prawda, nie jest on o tematyce SSO ale o figurkach ;) z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania Szczepek to strona hakerska!:S

    Danio dlaczego cię nie ma? :'(
    Proszę wróć!!!! :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz K O D Y do STAR STABLE TUTAJ ZNAJDZIESZ NAJLEPSZE (KLIKNIJ) Polecam, bo super strona :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Maja to ta sama strona! :S nie oszukuj bo to strona hakerska!!!

    Danio gdzie ty? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania Szczepek PRZESTAŃ ok? To irytujące! :S

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorry nie wiedziałam. XD

    Chciałabym aby Danio wrócił...:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze kody do SSO TYLKO TUTAJ (Kliknij) Warto korzystać z tych kodów :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.