1 lipca 2015

Aktualizacje 01.07.2015.

Hej! ♥


Dzisiaj były pierwsze wakacyjne aktualizacje! :D
Dodali:

  • Nowe maści Pinto


Przy okazji zauważyłam, że dwa z nich (czyli ten pierwszy i ostatni) to nie są pinto, tylko Appalooza xD
Albo tak ma być, albo zespół
popełnił jakiś błąd xD
  • Nowy sprzęt w Jorvik City Plaza
  • Eddie i Ferdinand rozłożyli swój targ w Forcie Pinta
  • Sobótka i mini zadanie z zagubioną opaską Tan jest przydłużone o jeszcze jeden tydzień!
  • Zajawka na następny tydzień:

Na razie możemy powiedzieć Wam tylko tyle, że jeśli lubicie wyścigi i masę zabawnych zadań, pokochacie aktualizacje w następnym tygodniu. Więcej informacji wkrótce.
  • Powrót Raptora, być może już w przyszłym tygodniu! :D
I jak podobają się Wam aktualizacje? ;)
Chciałam dodać jeszcze zdjęcie sprzętu dla konia,
ale o tym zapomniałam :'(
Ale wybaczycie mi, prawda? ^^
A jak nowe pinto?
Szczerze, moja pierwsza reakcja to "O fuuuj!" xD
Ale teraz myślę, że najgorsze nie są :)
Mimo to, chyba i tak żadnego z nich nie kupię...
A czy cieszycie się na powrót Raptora? 
Bo ja tak :D
Kocham jego przebój "Hey Yo!" xD
A Wy? ;D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.