3 lipca 2015

Nocne światła

Dobry wieczór! :D

Tak, dobry wieczór, chociaż jest środek nocy... xD
Właśnie przed chwilą byłam na SSO i po tym 
co zobaczyłam, postanowiłam coś Wam napisać :D
Co z tego, że jest środek nocy!
Są wakacje! B)
Więc dzisiaj obserwowałam różne światła (że tak to nazwę xD)
i stwierdziłam, że wyglądają one bardzo pięknie,
szczególnie nocą ^^


Każdy pewnie już to widział ;)
Sama nie wiem, co to jest, ale te całe "panele"
widać z baaardzo dużej odległości.
Znalazłam taki mały w Dolinie Złotych Wzgórz
i postanowiłam zrobić zdjęcie :)



Te lampy w DZW wyglądają nocą po prostu cudnie,
szczególnie z trochę większej odległości.
Podobnie, jak we w Jodłowym Gaju ;)


Kocham ten blask z Obserwatorium <3
Gdyby było na Ziemi takie miejsce jak Jorvik
i byłabym akurat na wieczornym/nocnym spacerze,
na pewno bym się tam wybrała, 
aby poobserwować gwiazdy... *-*


Lecz najbardziej chyba podoba mi się zamek Srebrnej Polany...
Aww, te wszystkie świecące się okna...
Cudowny widok *-*
Zauważyła też, że w największym oknie
jest jakby twarz...
Przeraża mnie ona trochę, ale przypomina mi coś w stylu
Świętego Mikołaja xD


A Wy co myślicie?
Czy gracie w Star Stable nocami?
Jeśli tak, to co się Wam najbardziej podoba o tej porze? ;)
Mam nadzieję, że coś napiszecie :3
Dobranoc i słodkich snów! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.