7 lipca 2015

Przejażdżka z Dark'iem

Hejooł! :D

Jak tam Wam mijają wakacje? ;)
Mi dobrze, jak na razie świetnie :D
Dużo czasu spędzacie przed komputerem, czy raczej przebywanie
na świeżym powietrzu?
Może gdzieś wyjeżdżacie? :3
Ja jak na razie jestem w domu, ale planuję takie krótkie wyjazdy
do Zakopanego i Energylandii :D
Ok, przejdę już do tematu posta...
W sobotę skończył mi się Star Rider, 
a że mam teraz mniej codziennych obowiązków na SSO
postanowiłam udać się na przejażdżkę z Dark'iem :D
Oczywiście zrobiłam kilka zdjęć ^^














Czy Wy też wyruszacie czasami na przejażdżki
ze swoimi koniełkami?
Piszcie w komentarzach! ;D
Miłego wtorku <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.