24 lipca 2015

Aktualizacje 22.07.2015.

Hejka ♥

Bardzo, ale to baaardzo Was przepraszam
za moją troszkę długą nieobecność,
ale praktycznie od wtorku nie było mnie w domu :/
Jednak teraz postaram się to nadrobić,  
zaczynając od środowych aktualizacji :)
Pewnie i tak już je widzieliście, ale co tam? :D
Więc dodali:

  • Imprezę na plaży Fortu Pinta i nowe zadania dla WSZYSTKICH graczy



  • Nowe ubrania w sklepie na plaży Fortu Pinta
  • Kolejny tydzień z szansą na to, aby pomóc Elizabeth znaleźć jej sierp
  • Nowy wyścig na plaży Fortu Pinta także dostępny dla wszystkich graczy
  • Eddie i Ferdinand rozkładają swój targ w Wiosce Zachodni Przylądek
I co myślicie?
Ja uważam, że aktualizacje są bardzo fajne,
chociaż nie wchodziłam jeszcze do gry. :)
Słyszałam jednak, że nie widać, jak ktoś inny tańczy... :/
Ale, to jeszcze nie koniec posta! 
Star Stable dodali też zapowiedź nowych koni rasy Morgan! :D


A co o nich myślicie? ;)
Mi się nawet podobają, 
ale mam już trochę dość nowych koni kształtu AQH...
Nie chcę, aby wszystkie nowe konie właśnie tak wyglądały :/
Ale, to tylko moje zdanie ;)
Teraz Wy pochwalcie się swoimi zdaniami ;3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.