20 lipca 2015

Rajd z Panią Olą

Hejka! ♥

Czy ktoś z Was był dzisiaj na pierwszym rajdzie z Panią Olą?
Ja tak :D
Ale niestety miałam takiego pecha, że nie udało mi
się jej zobaczyć :(
Ale, mówi się trudno.
Ważne, że tam była :D
Ok, przygotujcie się, bo teraz trochę się rozpiszę ;3
Po pierwsze:
wczoraj skończył mi się Star Rider, ale na szczęście
była u mnie moja kuzynka Kristina Catheart 
i to na jej koncie brałam udział w rajdzie
i robiłam zdjęcia :D
Po drugie:
teraz będę w skrócie opisywać przebieg rajdu ;)
Na początku w Jodłowym Gaju Pani Ola wyjaśniła nam, dlaczego część z nas ją widzi,
a reszta nie.
Powodem jest to, że każdy może w jednym miejscu zobaczyć maksymalnie 50 osób,
a w tamtej chwili na Ciastku było około 1000 graczy, więc wyobraźcie sobie
ten straszny tłok, gdybyśmy wszystkich widzieli O-O
O! I jeszcze na samym początku pojawili się goście specjalni :D
Były to koleżanki Pani Oli z Węgier i z Włoch :D
GM Willow to Włoszka, a GM Stella to pani z Węgier :)
Mam nadzieję, że nie pomyliłam się z imionami xD
GM Willow na początku pisała po włosku, a potem po angielsku,
a GM Stella rozmawiała z nami po polsku :D
Niestety, nie pozostały do końca rajdu :(
A z tym rajdem było tak, że ja podążyłam za grupą osób i skończyłam
na plaży w Fort Pinta, a Pani Oli z nami nie było, bo ktoś pojechał, to od razu połowa ludzi za nią pobiegła xD
Ale potem odnalazłam P.Olę (chociaż jej nie widziałam) w Srebrnej Polanie i resztę drogi podążałam za właściwą grupą osób :)
W Zielonej Dolinie był przystanek i bawiliśmy się chwilkę w chowanego, 
ale tylko niektórzy mogli szukać P. Oli, ponieważ jak wiecie większość jej nie widziała :/
Potem promem popłynęliśmy na plażę Fortu Pinta i tam zakończyliśmy zabawę z 
Panią Olą :)
Uff, większość pisania już za mną, 
więc pora na zdjęcia ;3











Do większości zdjęć nie wyłączałam czatu, 
ponieważ tyyyle się tam działo xD
Na rajdzie była też Melissa Seahall, Veronika Goldmountain 
oraz wiele polskich blogerek, Youtube-rek itp. :)
Ogólnie rajd uważam za udany ;3
Nie wiem, czy pojawię się też jutro na Miodku :/
Jeśli tak, to nie wiem, czy o tym napiszę...
Chyba nie miałoby to sensu, żebym była na takim samym rajdzie, 
tylko na innym serwerze i o tym pisała xD
Ale to się jeszcze zobaczy ;)
A czy Wy pojawicie się na Miodku? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.