6 kwietnia 2016

Nowa Winnica

Helloł! :D

Dziś były środowe aktualizacje, w których to został odnowiony kolejny obszar w grze! :D
A jest to...
Pam pararam pam! PAM PAM! 
(Nie zwracajcie na to uwagi)
Winnica Srebrnej Polany! :D
Niestety nie mam SR, więc osobiście nie mogę jej zobaczyć, ale może kuzynka użyczy mi swojego konta i dodam kilka zdjęć na tych, którzy nie mogą jej zobaczyć, a chcą :)
A z tego, co widziałam na zdjęciu i w Star Stable Show to...
Jest całkiem ładnie, chociaż najmniej podoba mi się ta winiarnia...
(wiecie, te takie piwnice co się wchodzi, co nie? xD)
Ale może zmienię decyzję, gdy zobaczę ją "na żywo" w grze ;)


Poza odnową Winnicy w grze pojawiły się też nowe dżinsowe stylizacje, które możecie znaleźć właśnie tam, a także w Jorvik City Plaza :)
Nie zapominajcie też o targu koni, który czeka w Forcie Pinta! :D

I oczywiście kolejny odcinek Star Stable Show ^-^
Polecam oglądnąć, gdyż główną gwiazdą jest Pani Ola :D
I nie wyłączajcie filmiku za wcześnie, gdyż na końcu są bardzo ciekawe informacje dotyczące terenu otwieranego na wiosnę! :D
Ale ok, nie będę więcej zdradzać, sami zobaczcie odcinek i powiedzcie, co myślicie o tym "niewielkim" terenie ;3
Papa! ♥

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.