9 kwietnia 2016

Wyzwanie #6

Hejos! ♥

Wpadłam na chwilkę, aby opowiedzieć o kolejnym wyzwaniu, które właśnie dziś skończyłam :) Było ono oczywiście od Caroline Mccamp (hyhyhy) xD
Polegało ono na tym, abym przez 3 dni nie wychodziła poza mury FP (bikas tam mam swoją stajnię), nawet na plażę ;)
Szczerze nie było to dla mnie trudne, szczególnie, że dopisuje mi brak SR i jest mi o wiele łatwiej, bo nie kusi mnie, aby gdzieś sobie pohopsasać xD
1 dzień
Zaczęłam w środę. W ten dzień zaraz po nakarmieniu koni wykonałam codzienne obowiązki w stajni, a następnie te zadania u Jamesa i Strażnika, które nie wymagały opuszczenia FP. Zaraz po tym wszystkim wylogowałam się z nudów xD
Kilka zdjątek ;3




 (Zadania, których nie mogłam robić :/)



2 dzień
Niestety z braku czasu i szczerze mówiąc chęci weszłam do gry tylko po to, aby kupić stajenną na 2 dni xP Wczoraj pojechałam do cioci i wiedziałam, że nie wejdę już do gry i postanowiłam w ten sposób zadbać o konie :P 
(dla niektórych może stajenna to codzienność, ale nie dla mnie xD)

3 dzień
3 dzień to dziś, ponieważ wczoraj nie było mnie w SSO :) Dzisiaj tylko zrobiłam codzienne obowiązki w stajni, więc nie było sensu nawet robić zdjęć xD

No i wykonałam wyzwanie >3<
Zapraszam Was TU, abyście mogli dawać mi kolejne wyzwania ^-^
(Car, ty już nie musisz, przez ciebie mam zapełniony grafik, daj szansę innym :v)
Na dziś to wszystko, i nie zapomnijcie o podwójnych SC! :D

Papa! ♥

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.