2 kwietnia 2016

Wyzwanie #5

Witam ponownie...

Być może się ucieszycie, ale ja jestem...
Emm... czuję się dziwnie xD
Na pewno ucieszy się osoba, która dała mi to wyzwanie (tak, o Tobie mówię, Car)
A więc otrzymałam dziś kolejne wyzwanie.
Musiałam zmienić włosy na zielone (te falowane) i chodzić w nich przez 2 tyg...
Postanowiłam wziąć się za to od razu i potem mieć to z głowy, więc...


Przepraszam wszystkie osoby, które mają te włosy i je lubią, ale ja naprawdę ich NIENAWIDZĘ ;_;
Ehh, i teraz wytrzymać tak 2 tyg z włosami, które do niczego nie pasują ;_; 
Ok, dam radę B)
Może nie będzie tak źle...? xD
Pomocy wspierajcie mnie, bo nie dokończę tego wyzwania xD
A tak poza tym 16 kwietnia powrócę do mojej rudości, uff.
Ok, na dziś to wszystko, trzymajcie się! ♥

3 komentarze:

  1. Jaki seksiak OMG *O* <3 PS. Mam zestaw, który będzie ładnie pasował do Twojej nowej fryzurki. :* ;3
    ~Carol

    OdpowiedzUsuń
  2. danio masz racje te włosy sa ochydne XD wsuzuje

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.