20 kwietnia 2016

Półwysep Południowego Kopyta już jest!

Cześć! :D


Pewnie tak jak ja nie mogliście doczekać się dzisiejszego dnia, prawda? :D
Ale po przeczytaniu aktualności na stronce SSO byłam zszokowana!
Liczyłam na jakieś kolejne wieści w The Star Stable Show co do nowego terenu,
a tu się okazało, że się on pojawił! :D
Od razu weszłam do gry aby zrobić zadania ^-^
Tam jest po prostu CUDOWNIE *O*
I jeszcze ta piękna muzyka... Pokochałam ją całym sercem, to naprawdę coś dla mnie ♥
Aby móc dostać się na Półwysep Południowego Kopyta (PPK)
należy osiągnąć 7 poziom, a więc prawie wszyscy gracze będą mieli tam dostęp! :D
Jestem ciekawa, czy bez SR też będę mogła tam dojść.. Pewnie nie :/
Ale to się jeszcze okaże, a teraz mam dla tych, którzy nie mogli na razie zobaczyć PPK mam kilka zdjęć z zadać i z tego terenu :D
(Uwaga jest około 50 zdjęć, ostrzegam)
Pamiętaj, że nie musisz oglądać zdjęć, aby nie zepsuć sobie wrażeń :) Oglądasz je na własną odpowiedzialność.

 Większe molo w FP :D


 Czyżby błąd w SSO? W tamtym miejscu powinna pojawić się nasza nazwa, w moim przypadku Daniela. Przynajmniej wiemy, jak pracownicy zapisują nasze imiona w questach xD















 A teraz przejażdżka po tych wielkich, pustych polach *-*











 I w końcu... Dzikie Konie! ♥











 *Przywódca stada*






I tak... Długo poszukiwałam tych dzikusów, ale w końcu do mnie przybiegły ♥
Są cudowne i z tego co wiem, chyba będzie można je kupić! :D
Niektóre dziewczyny z CHL wzięły sobie nocleg, aby kontynuować zadania (ja wolę nie marnować SC) i okazało się, że trzeba będzie zrobić repkę, aby kupić te rumaki *-*
Jestem ciekawa, ile będą kosztować, jak myślicie? :D
Byliście już w PPK? Jak wrażenia? :3
Piszcie też, jak się Wam podobają dzikusy, bo mnie uraczył izabelowaty i myszaty *-*
Dobrze, zatem papa! ♥
I miłego hasania po nowym terenie ! xD

3 komentarze:

  1. Czy mogłabyś mi dac wyzwanie w sso? :) proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabyś mi dac wyzwanie w sso? :) proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie? Heh, zazwyczaj to mi można dawać wyzwania xD Ale cóż, postaram się coś wymyślić ^-^
      Pozdrawiam! :3

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.