1 kwietnia 2016

Super Shire!

Cześć! :D

Na początku chcę Was poinformować (i spełnić wymagania, hehe) o konkursie, lecz nie moim :) Organizuje go Kelly Mistgarden - blogerka :)
Powodzenia! ;3

A teraz druga sprawa.. :) Jak pewnie wiecie, dziś Prima Aprilis! :D
Nabraliście kogoś? :) W mojej klasie zrobiliśmy nauczycielkom na j. angielskim (jesteśmy podzieleni na grupy, lol) małą zamiankę :P
Niestety, pogoda też robi sobie ze mnie żarty, gdyż miałam jechać dziś na jazdę, ale zimny deszcz i niska temperatura mi przeszkodziły :C
No cóż, wytrwam do poniedziałku ;)
A teraz o SSO xD
Gdy dowiedziałam się, co zespół SSO dla nas przygotował, byłam w szoku xD
Iż wielu graczy pokochało konie Shire, nasz kochany Team dał nam Super Shire! :D
Jest on bardzo ładny, zachęcam do kupna ;D
Wymagania:
1205 lvl
Super popularna w Forcie Pinta
25 SC
Ja już mam swojego w stajni, a Wy? ;D
Zrobiłam kilka drobnych zadań i po wbiciu repki i lvl'u od razu go kupiłam ^-^
Nazywa się Giantsoul ♥
Niestety z powodu przeciążenia serwera wywaliło mnie z gry i nie zrobiłam zdjęcia :C
Wejdę dopiero wieczorem, więc wtedy spróbuję :)
Zdążyłam Zrobić tylko zdjęcia przed kupnem konisia, ale za to po przemianie konia u królika! :D Dłuuugo na to czekałam ^-^




A tutaj kolażyk z zeszłorocznego Prima Aprilis :D


Na razie to tyle, może zajrzę tu jeszcze wieczorkiem, papa! ♥

6 komentarzy:

  1. Te super shire są genialne! Gratki nowego konia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Wiem, że też go masz i również gratuluję :D

      Usuń
  2. Mam pytanie, gdzie robić repurtację? Wiem że w fp, ale jak. Ja mam ją na podziwianej i zrobiłam wszystkie zadania z repurtacji w fp, ale nadal nic. Gratuluje też nowego konika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Melissa Seahall zrobiła przeróbke a Daniela nie chciała i napisała że ją wywaliło.
    ~Martine L.~

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.