13 sierpnia 2017

Beginner Challenge

Hej!

Jakiś czas temu zostałam nominowana do kolejnego challenge'a przez Caroline Firebell z Ciekawskiej Stajni. Autorką wyzwania jest Anastasia Strawberryleaf.

O co chodzi w wyzwaniu?

"Beginner Challenge" polega na wybraniu zestawu, jedynie spośród ubrań i sprzętu, które otrzymaliśmy z kodów czy zadań. Nie mogą to być gotowe zestawy. Dodatkowo, na zdjęcia mamy wybrać się na naszym startowcu, na terenie dostępnym dla wszystkich graczy, czyli i tych nie-Star Rider. Zdjęcia nie mogą być w żaden sposób poddane edycji.

No, więc zaczynamy!


Wiadomo, zaczęłam od wybrania zestawu. Z początku był on w większości czarny, lecz potem postanowiłam nieco go zmienić.
Powędrowałam do szafy w celu szukania ubrań, które otrzymałam z zadań, kodów, lub jako LT. Trafiłam na lubianą przeze mnie koszulkę, a po chwili dopasowałam i resztę stroju. Niestety ze sprzętem miałam trochę większy problem, gdyż w mojej szafie nie znalazło się pasujące siodło, czaprak, ogłowie czy chociażby kokardki, pod ciemny turkus. Tak więc całego wierzchowca ubrałam na brązowo. No, ale w sumie nie wygląda aż tak źle!


Przyszedł czas na wybór miejsca. Nie zadowalała mnie myśl, że mam wybrać się do Moorland czy Fortu Pinta. Pomyślałam więc o Wzgórzu Nilmera! Miejsce dosyć ładne i całkiem wpasowało się w mój zestaw. Myślę, że nic lepszego bym raczej nie wybrała.


Zdjęcia zrobione, czas na edycję!
Ach, nie, no przecież zdjęć edytować w tym wyzwaniu nie można!
Jakiż był mój smutek, gdy zaczęłam obrabiać lekko parę wybranych zdjęć i w końcu uświadomiłam sobie, że bez sensu to robię.
Ogólnie zdjęcia źle nie wyszły, ale nie zadowalają mnie w zupełności. Odkąd zaczęłam edytować, nie wyobrażam sobie posta bez ładnie obrobionego zdjęcia. Ale co zrobić? Zasady to zasady. No, jakoś przeżyję tą sytuację. 😜


Dobrze, a jakie konkretnie ubrania znajdują się w moim zestawie?

Koszulka - "Niebieskie polo rybackie", zadania na Południowym Kopycie
Spodnie - "Beżowe spodnie jeździeckie", prawdopodobnie zadania u Baronowej
Buty - "Stare dobre buty jeździeckie Tan", zadania w Moorland u Tan
Kapelusz - "Czarny kapelusz urodzinowy", prezent z okazji 5 urodzin Star Stable
Rękawiczki - "Ciemne, turkusowe rękawiczki jeździeckie", prezent od Mikołaja na Święta

Siodło - "Siodło strażnika", zadania w Jarlaheim
Czaprak - "Brązowy czaprak "Huragan" ", Lifetime
Ogłowie - "Zielona zimowa uzda", zadania w DUD
Owijki - ''Owijki na kopyta", Lifetime

Przepraszam, że przy niektórych ubraniach dopisałam "prawdopodobnie", ale nie zawsze miałam 100% pewności co do tego, czy dana rzecz rzeczywiście pochodzi z zadań u wymienionej przeze mnie osoby.

Nominuję:


Przyznam, że wyzwanie dość ciekawe, lecz trochę kłopotliwe. No, ale czasem trzeba się trochę pomęczyć, zająć się czymś innym choć na chwilkę!

Tymi słowami kończę i żegnam się z Wami; cześć!

8 komentarzy:

  1. Kolejny super post, dopiero od niedawna Cię obserwuję. Nigdy nie słyszałam o tym wyzwaniu :)
    /Gabrielle Deertower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wyzwanie pojawiło się dość niedawno i na razie tylko na niektórych blogach. Jeśli obserwujesz ich więcej, być może za jakiś czas również spotkasz na nich ten challenge :D

      Usuń
  2. Wykonałaś bardzo fajne zdjęcia i fajnie dopasowany strój! ;D
    Dzięki za nomiancję ;3
    - Sash Bluestep

    OdpowiedzUsuń
  3. Siodło strażnika otrzymujesz przy zadaniach w Jarlaheim na 6-9 poziomie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo dziękuję! Całkiem wyleciało mi to z głowy i nawet nie skojarzyłam sobie jego nazwy ze strażnikiem w Jarlaheim, haha. Już poprawione, jeszcze raz dzięki!

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.