7 sierpnia 2017

Zestawy: garstka klasyki

Cześć!

Zestawów na tym blogu nie było szmat czasu. Wprawdzie planowałam coś wstawić pod koniec wakacji, na takie ostatnie chwile lata, jednak do głowy wpadł mi pewien pomysł i postanowiłam w miarę szybko go zrealizować. Ale kto wie, może wspomniane wcześniej stronie również tu zawitają? Nic nie obiecuję, ale też nic nie wykluczam!

No dobrze, przejdźmy do sedna.
Wiem, że w Star Stable są gracze, którzy nie przepadają za kolorowymi, żywymi zestawami, a wolą coś klasycznego - czerń i biel. Sama mam dość tego połączenia, gdyż należę do tej grupy StarFam, która woli eksperymentować z barwami. Pomyślałam, że mimo to spróbuję stworzyć jakieś zestawy w podobnych odcieniach z ubrań, które mam u siebie. Oczywiście, każdy może wziąć czarną koszulkę, spodnie, kapelusz, do tego dobrać biały czaprak oraz czarne siodło i ogłowie. Dlatego postawiłam bardziej na szarość. Wybrałam kilka rzeczy, które wpasowały się w ten klimat i tak stworzyłam 2 zestawy. Do zdjęć wybrałam skarogniadego anglika; myślę, że ciemne konie świetnie wyglądają w takich kolorach, a że nie posiadam karusa, który spełniałby moje oczekiwania co do tego zestawu, wzięłam innego, dosyć ciemnego wierzchowca.





Dominuje tu głównie biel i szarość. Myślę, że koszulka z czaszką i ciemne spodnie w moro fajnie ze sobą współgrają i dają ciekawy efekt. Aby całość nie była za ciemna, dołożyłam białe kokardki oraz lekko szare owijki. Myślę, że prezentuje się całkiem nieźle!

Koszulka - Jorvik City Plaza, 3800 SJ/41 SC
Spodnie - Jorvik City Plaza , 7600 SJ/77 SC
Kapelusz - Miasteczko Srebrna Polana, 99 SC
Rękawiczki - Jarlaheim, 6600 SJ/69 SC
Buty - Jorvik City Plaza, 3450 SJ/45 SC

Siodło - Jorvik City Plaza, 6600 SJ/69 SC
Czaprak - Miasteczko Srebrna Polana, 3470 SJ/17 SC
Ogłowie - Miasteczko Srebrna Polana, 8770 SJ/88 SC
Kokardka na głowę - Miasteczko Srebrna Polana, 110 SC
Kokardka na ogon - Miasteczko Srebrna Polana, 100 SC
Owijki - Fort Pinta, 90 SC



 

I zestaw nr 2! Cóż... tu trochę na bok odłożyłam klasykę. Grzechem było nie dodać choćby jednego koloru, który wprowadziłby odrobinę życia! Jednak ciemniejszy charakter wciąż zatrzymany, więc w czym problem? 

Zestawów czarno-białych jest w bród, więc pomyślałam, by jakoś lekko podrasować taki zwyczajny zestaw. Zamieniłam czarną koszulkę na taką z motywem ognia (?), dobrałam także siodło z lekkimi elementami koloru, znajdującego się na bluzce. Resztę natomiast zostawiłam ciemną. Jedynie na ostatnich dwóch zdjęciach widzicie inne kokardki. To taka wersja dla tych, którzy lubią szaleć z kolorami. Myślę jednak, że ten zestaw z czarnymi dodatkami jest trochę lepszy. Ale zobaczcie, jak takie niewielkie dodatki mogą zmienić charakter stylizacji!

Koszulka - Zadania
Spodnie - Miasteczko Srebrna Polana, 9770 SJ/96 SC
Kapelusz - Miasteczko Srebrna Polana, 99 SC
Rękawiczki - Jarlaheim, 6600 SJ/69 SC
Buty - Jorvik City Plaza, 3450 SJ/45 SC

Siodło - Jarlaheim, 1950 SJ/33 SC
Czaprak - Wyspa Padok, 7500 SJ/77 SC
Ogłowie - Miasteczko Srebrna Polana, 8770 SJ/88 SC
Czarna kokardka na głowię - Fort Pinta, 115 SC
Czarna kokardka na ogon - Fort Pinta, 100 SC
Pomarańczowa kokardka na głowię - Fort Pinta, 110 SC
Pomarańczowa kokardka na ogon - Fort Pinta, 90 SC
Owijki - Wioska Zachodni Przylądek, 105 SC
؃

Jak podobają się Wam przedstawione przeze mnie zestawy?
Osobiście stwierdzam, że wolę coś bardziej kolorowego, niż tylko czerń i biel. Jestem również bardziej skłonna ku trzy-kolorowym zestawom. No, ale każdy ma swoje gusta, nieprawdaż?
Jak możecie się domyślić, z tych dwóch zdecydowanie wybieram drugi. Bardziej do mnie przemawia, podoba mi się to lekkie przełamanie czerni, delikatne, nie przesadzone.

A jakie są Wasze odczucia? Wolicie barwne zestawy, czy skłaniacie się bardziej ku klasyce 
i najczęściej ubieracie swoją postać i konia w czarno-białe rzeczy? Dajcie znać poniżej!

Ściskam! 

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.