2 sierpnia 2017

Najnowsze hanowery

Cześć!

Dziś pierwsza środa miesiąca, co oznacza, że w aktualizacjach zostały dodane kolejne modele koni. Tym razem są to Hanowery!

Na ostatniej zajawce mogliśmy ujrzeć 2 maści - siwą i kasztanowatą. Trzecią z nich, jak obstawiała większość graczy, okazała się kara!
Każdego z tych koni można kupić za kwotę 890 Star Coins. Znajdują się w Forcie Pinta, Winnicy Srebrnej Polany oraz w Stajni Złotych Liści w DZW. Dostępne są od 14 poziomu, ale... właśnie, jest jakieś ale!
Otóż od tego czasu każdy gracz będzie miał szansę na zakup jednego z najnowszych koni, pomimo jego poziomu. O co chodzi? Podam przykład właśnie na hanowerach. 
Kasztanowaty koń znajduje się w FP i dostępny jest od poziomu pierwszego. Pozostanie tak na 4 tygodnie. Następnie wierzchowce zamienią się miejscami i na miejsce kasztanka wskoczy kary lub siwy. Wtedy to one będą dostępne już od poziomu 1 przez kolejne cztery tygodnie. Dzięki temu każdy gracz będzie miał szansę na zakup konia w każdej chwili!
Tak też będzie z kolejnymi końmi, które będą dodawane w przyszłości.

Poniższe zdjęcie dotyczy aktualnych miejsc tych koni w grze

Osobiście nie skusiłam się na żadnego z obecnych wierzchowców, jednak bardzo podoba mi się gniadosz oraz karus. O ile siwy spodobał mi się na zajawce, o tyle teraz wylądował u mnie na ostatnim miejscu. W przyszłości z pewnością kupię przynajmniej jednego z nich!

Niestety, jako iż nie posiadam konia, nie mogę w pełni wyrazić swojego zdania w wielu kwestach. Opowiem jednak o moich teraźniejszych odczuciach.

Hanowery są naprawdę śliczne, mają ciekawe "fryzury" i ładnie zrobione maści. Eh, właśnie, maści. Owszem, są ładne, ale jak zawsze pojawiły się podstawowe umaszczenia jedynie z niewielkimi odmianami. Mogę się założyć, że do kolejnych maści hanowerów należeć będzie gniadosz, może jeszcze niewyraźny, siwy jabłkowity. Spodziewam się też konia o maści skarogniadej lub jakiegoś srokacza, oczywiście bez bardziej ciekawego rozmieszczenia plam.
To właśnie ostatnio mi (jak i większości graczy) się nie podoba. Zespół idzie trochę na łatwiznę, szczególnie z maściami. Bardzo brakuje mi czegoś nowego, zupełnie innego, jak było w przypadku Pinto i Appaloosa o budowie AQH. Ich maści są naprawdę świetne. Szkoda tylko, że póki co nie możemy zobaczyć czegoś nowego na obecnie dodawanych koniach.

A jak Waszym zdaniem wypadła dzisiejsza aktualizacja? Zakupiliście któregoś z hanowerów? A może wolicie poczekać na kolejne maści, przyoszczędzić trochę SC lub wcale te konie nie przypadły Wam do gustu?

4 komentarze:

  1. Super blog ! Obserwuje go od dłuższego czasu i muszę stwierdzić , że na prawdę jest genialny ! Widać , że wkładasz w niego dużo serca i pracy , bo na prawdę wygląda rewelacyjnie ! :)Też założyłam bloga , i to właśnie na tobie się wzorowałam :) Masz tak niezwykły styl pisanie , że wow ! Mam tyle lat co ty , a piszesz ode mnie 10000 razy lepiej hah:D Hanowery nie zbyt przypadły mi do gustu , jednak z tych 3 najbardziej podoba mi się karusek , jednak na razie oszczędzam SC , może w przyszłości będę lepsze konie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca! Co do pisania, to kwestia wprawy. Jak patrzę na moje pierwsze posty, to mam ochotę zapaść się pod ziemię, hah. Pewnie za kilka lat też tak będzie z obecnymi postami, ale na to nic nie poradzę. Życzę Ci powodzenia z blogiem!

      Usuń
  2. Śliczne są te konia, ale się nie skuszę. Między innymi dlatego, że nie są one najpiękniejsze na świecie, ale są bardzo ładne. Również dlatego, ponieważ chcę oszczędzać na inne konie. Być może, niedługo będę ładniejsze konie? :*
    Przepraszam.. Ale patrzę co mnie ominęło na tym blogu, i pewnie zaraz będę pisała komentarze, z posta z 2016 :v XD
    /Gabrielle Deertower

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.