17 lutego 2016

Kontynuacja tajemnicy GED & Walentynkowej Zabawy

Hejos! x3


Postanowiłam napisać dziś co nieco o aktualizacjach, gdyż są dosyć duże i interesujące :D
Zatem (jak pisałam w poprzednim poście) pojawiły się nowe zadania z GED w Eponie!
Nie mogę się ich doczekać, a Wy? :D
WYMAGANIA
Należy ukończyć pierwszą część zadań w Eponie, gdzie spotykamy Jupitera w Starej Grani


Do tego SSO przedłużyli walentynki w grze :D Nadal możemy zrobić zeszłotygodniowe misje oraz najnowsze polowanie na listy :D Zadania zaczynają się u Dereka w Srebrnej Polanie. Miały one miejsce także w zeszłym roku, ale teraz możemy postać całkiem nowe nagrody :D
Miłosne listy możemy znaleźć w okolicach:

  • Zamku Srebrnej Polany
  • Kaplicy Doyla
  • Plaży Moorland
  • Wioski Rybackiej
  • Farmie Goldsuprów
  • Akrach Południowego Morza
  • Wiosce Valedale 
  • Forcie Pinta
  • Wzgórzu Nilmera
Gdy będziemy blisko listu otrzymamy powiadomienie :D
Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać! Uwielbiam wszelkie misje z poszukiwaniami x3
Powodzenia!


Mimo tych ciekawych zadań nie zapomnijcie skoczyć do JCP, gdzie czekają nowe ubrania i wyposażenie :D 
W przyszłym tygodniu w Srebrnej Polanie pojawi się targ koni, teraz Eddie i Ferdinand zajmują się rozkładaniem swojego biznesu :)
Ale zaraz, zaraz, to jeszcze nie wszystko!
Już wkrótce pojawi się nowy konkurs od Star Stable!
Zbliża się Tydzień Mody i powraca także Raptor! Nie zapomnijcie odwiedzać kanału SSO, gdyż właśnie tam w przyszłym tygodniu ma pojawić się konkurs! *-*

Więc życzę Wam miłej zabawy :D
PS: Mam dziś trochę planów, więc nie wiem, czy uda mi się dodać QFG, ale postaram się zrobić, co w mojej mocy :)

Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.