26 lutego 2016

Zajawki: 2 sezon The Star Stable Show i nowe konie!

Cześć ^-^

Heh, piszę tego posta TYLKO dzięki Fb, na którym zobaczyłam jakieś podejrzane zdjęcia i skusiłam się zajrzeć na YT SSO >.<
A więc, dla tych, którzy jeszcze nie wiedzieli...
The Star Stable Show powraca! :D
Nowy odcinek pojawi się już 2 marca, a wraz z nim (mam nadzieję, że w tym samym dniu) pojawi się też nowa rasa koni - Pełnej Krwi Angielskiej *-*
Tutaj możecie zobaczyć ten króciutki filmik :D


Szczerze, trochę się zdziwiłam tymi końmi, ponieważ w grze są już Pełnej Krwi Angielskiej, ale są kształtu koni początkowych, czyli startowców.
Jednak myślę, że jest to coś na zasadzie tego, co już było w SSO.
Pamiętacie może, jak dodali Pinto, Appaloosa i Morgany kształtu AQH?
No właśnie.
Po prostu, mimo iż ta rasa występuje w grze, zespół postanowił ją chyba trochę urozmaicić i dodać nowe kształty tych koni.
Oczywiście nie wiem, czy to prawda, to tylko moja teoria ;)
A poza tym, ten koń przypomina mi bardzo morgana, ale wydaje mi się też, że jest trochę wyższy... Ale mogę się mylić :P
Mimo to nie mogę doczekać się innych maści tych nowych koników :D
A Wy?
Cieszycie się z powrotu The Star Stable Show i nowych koni? ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.