3 lutego 2016

QFG #3

Hej! ♥


Jak się Wam podobają dzisiejsze aktualizacje? Kupiliście kociaka? Ja tak *-*
A poza tym, jak zareagowaliście, gdy zamiast śniegu była już 'wiosna'? xD
Ja miałam takie 'Wuuuuut?! Co to jest? Ale jasno!' xD
No, trzeba się będzie przyzwyczaić xD
Ale przejdźmy do tematu posta, czyli naszej ankiety ^^
Dzisiejsze pytanie brzmi:
Dziś w SSO usunęli śnieg. Czy chciałabyś, aby go przywrócili, czy podoba ci się tak, jak jest? Dlaczego?

A oto kilka odpowiedzi:







Tak, jak widzicie, większość osób zdecydowanie woli, gdy śniegu nie ma :)
A ja? Hm, no cóż... Lubię to i to, ale w określonym czacie, chociaż chciałabym, aby jeszcze ten jeden tydzień był śnieg :)
A Wy? Też odpowiedzcie na to pytanie w komentarzach :D
A tak poza tym, przywitajcie się z moim małym kiciusiem ^^ ♥
Będzie to chyba Śnieżka, chociaż kojarzy mi się ona z takim kotem a bajki z dzieciństwa, Serafina xD Heh, jeszcze się zastanowię xD


Na dziś to wszystko, proszę jeszcze tylko o jedną rzecz:
jak myślicie, powinnam zmienić wygląd bloga na wiosenny już teraz?
W SSO wiosna już jest, ale do niej w realu jeszcze ponad miesiąc, więc Wy wyraźcie swoje zdanie :)

Papa! ♥

3 komentarze:

  1. Możesz zrobić najpierw walentynkowy wystrój a dopiero potem wiosenny :D

    #AN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też o tym myślałam, więc jutro go zrobię :)
      /Danio

      Usuń
  2. A mi jest wszystko jedno czy jest śnieg czy nie ma, bo i tak prędzej czy później go dodadzą bądź usuną X"D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.