22 lutego 2016

Wyzwanie #1

Czesioł c:


"Wyzwanie #1".
NARESZCIE xD
Oj tak, Ottu, długo czekałaś, ale się doczekałaś xD
Udało zrealizować mi się pierwsze wyzwanie z mojej zakładki ^-^ Przy okazji zainteresowanych chętnie zapraszam :P
No dobrze, a teraz parę słów o tym wyzwaniu xD
Przyznaję, że zajęło mi to trochę czasu, ale:
1. Szukałam kogoś, żeby nie było mi samotnie xD
2. Znalazłam i zaczęłyśmy nagrywać.
3. Nagrywałyśmy 3/4 godziny i miałyśmy 3 osoby,
 ale przy jednej nie nagrał nam się głos, a chciałyśmy mieć przynajmniej 3 :P
4. Następnego dnia, kiedy nagrywałyśmy, miałyśmy ogromne szczęście i za pierwszym razem kogoś znalazłyśmy, ale... Nie nagrało głosu ;__________________;
5. Udało nam się nagrać zakończenie z głosem.
6. Kolejnego dnia udało nam się kogoś złapać i był sukces,
 nagrałyśmy drugie, bardziej aktualne pożegnanie.
7. Przy tym pożegnaniu nie nagrało głosu i musiałam użyć wcześniejszego.
8. Filmik przesyłał mi się kilka dni i od tego Internet mi siadał.
9. Udało się. Danke.

No, znacie moją historię xD
Więc nie pozostaje mi nic innego, jak po prostu zaprosić Was do oglądania :D

PS: Jeśli jakość filmu nie jest jeszcze HD, wystarczy poczekać, podobno HD ustawia się samo po jakimś czasie xD
Chciałam jeszcze wyjaśnić, dlaczego słychać mnie gorzej niż Tati. Otóż mój mikrofon jest niestabilny i sam podwyższa mi się na 100% i brzmię jak jakiś potwór, więc stwierdziłam, że tak ustawiony mikrofon będzie lepszy :)

Teraz pozostało mi jeszcze jedno wyzwanie, które (mam nadzieję) zajmie mi mniej czasu xD Mimo to i tak czekam na Wasze propozycje :)

Papa! Miłego oglądania! ♥

2 komentarze:

  1. Jejku, nie wiedziałam że zrobisz taki filmik z moim wyzwaniem *-* Czuję się zaszczycona *-* xD No to biorę się za wymyślanie kolejnych wyzwań, ale tym razem trudniejszych :P Bójcie się, hahahaha! XD /Ottu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok xD Niedługo nagram jeszcze to drugie xD
      Oj tam, może damy radę B)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.