18 lutego 2016

QFG #4

Cześć ♥


Tak, jak mówiłam, ankietę dodaję dziś :D To już 4 QFG :D
Zacznę może od innego pytania:
Jak podobały się Wam zadania z GED? xD
Według mnie były super, tylko były bardzo krótkie :C
No ok, ale przejdźmy może do ankiety :D
Dzisiejsze pytanie brzmiało:
Jaką nową rasę konia chciałabyś zobaczyć w grze?

Moja koleżanka z CHL - Madzia, też chciała wziąć udział w ankiecie, więc jej odpowiedź także zamieszczam :D




Fallabelle - najmniejsze kucyki na świecie ^^ Uważam, że są meeega słodziachne, ale raczej nie dałoby się na nich jeździć, skoro są takie małe xD




Konik polski - też bardzo chciałabym te konie, to byłaby taka "chluba" dla Polski :D




Mustangi - o tych koniach w SSO mówi się już od dawna... Jestem ciekawa, kiedy się one pojawią :D





Konie Hanowerskie - baaardzo piękne *-* Nigdy o nich nie myślałam, ale fajnie by było, gdyby się pojawiły :D

A co do koni Angielskich, to pojawiły się już one w SSO - Koń Czystej Krwi Angielskiej :)

Trochę poszukałam, ale niestety Madzia tak mnie męczyła, zmuszała mnie wprost do tego, aby mi pomogła i też zadawała pytania xD Więc, no cóż... Zgodziłam się w końcu...
(KCPP Madzia ♥ xD)
A oto odpowiedzi dla Madzi :)




Kłusaki Francuskie - szczerze nigdy o nich nie słyszałam, ale te wyścigi bardzo popularne we Francji... Wow, super :D







Perszerony - CU-DOW-NE! *-* ♥




Hackney - też śliczne :D Mają genialny chód, przypominający nieco tölt :)




Ok, a teraz coś ode mnie:
na pewno chciałabym zobaczyć te konie, które zostały tu wymienione :D
Ale poza tym, fajnie byłoby też zobaczyć hucułki ♥ Kocham je! ♥

A Wy jakie konie chcielibyście zobaczyć?
Czekam na Wasze odpowiedzi! :D
A tutaj link do blogeła Madzi (i jeszcze raz dzięki za pomoc! x3)

Więc, no... 
Papa! ♥

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.