24 lutego 2016

QFG #5

Witam ponownie :3


A więc, póki mam jeszcze trochę czasu, pomyślałam, że poszukam troszkę ofiar do mojej ''ankiety'' x3
W związku z tym, że w aktualizacjach po raz drugi został dodany Tydzień Mody szukałam głównie na przystanku autobusowym i w sali, gdzie odbywa się pokaz mody xD
Ile tam było ludzi... ._.
No, ale przejdźmy do rzeczy. Dzisiejsze pytanie to:
Co wolisz: trenować konie czy wbijać repkę?
A oto kilka odpowiedzi od przypadkowych osób ;*







Hmmm... Większość osób woli wbijać repkę, aż się zdziwiłam, bo ja za tym aż tak nie przepadam xD
Ok, teraz moje zdanie: 
chyba wolę trenować konie, idzie mi to szybko, sprawnie, nie mam z tym "zaległości" xD
Chociaż też czasem tęsknię za zadaniami z repką, ale gdy zacznę, często po jakimś czasie mam dość xD
A jakie jest Wasze zdanie? Piszcie w komentarzach! :D

W międzyczasie obejrzałam też występ Raptora i zrobiłam kilka zdjęć :D







Jeśli jeszcze nie słyszeliście jego najnowszego hitu, TUTAJ filmik :D
Co myślicie? xD Znacznie różni się od "Hey Yo!", ale jest takie, no...
Inne, nie za bardzo to rozumiem, ale mi się nawet podoba xD Fajne teledyski z tego mogą wyjść :D
Ok, na tym kończę, niedługo nagram kolejne wyzwanie i może pojawią się w tym, lub przyszłym tygodniu :)
Papa! x3

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.