26 września 2016

Creating my... horse! #15

Cześć! :3

Pora na kolejny etap kreowania koniśka :D
W komentarzach podawaliście propozycje różnych kokardek, było ich łącznie 5.
Przed chwilą skończyłam ostatnie i postanowiłam jak najszybciej opublikować te moje "dzieła" xD
A zatem w ankiecie możecie zaznaczać takie propozycje:

Głowa - czarna kokardka
Ogon - czarna kokardka


Głowa - czarna kokardka
Ogon - morska kokardka



Głowa - morska kokardka w czarne kropki
Ogon - morska kokardka w czarne kropki


Głowa - morska kokardka w czarne paski
Ogon - morska kokardka w czarne paski


Głowa - czarna kokardka w morskie kropki
Ogon - czarna kokardka w morskie kropki


Wybierajcie! :D
Jeśli mam być szczera, najmniej podobają mi się kokardki w paski i morskie kropki :P
Od razu informuję, że pojawiła się opcja wybierania grzywy:
koreczki, krótka, średnia, długa (tak by to wyglądało).
Chciałam z tego zrezygnować, ponieważ musiałabym zaczynać całego konia od nowa...
Ale jeśli bardzo chcecie - piszcie, może zmienię zdanie i ta runda się pojawi :)

A więc do zobaczenia! :3

3 komentarze:

  1. Chcemy grzywy! Chcemy grzywy! Już wygrałam?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak!!! Grzywy! Prosimy!
    Vantheszpieg

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mni ta grzywna jest super i sądzę, że jej zmiana byłaby zbędna ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.