7 września 2016

Nowe animacje

Witam! :D

Kilka dni temu pojawiła się zajawka na Youtube o nowych animacjach, o której zresztą pisałam. Na szczęście nie musieliśmy czekać długo, bo pojawiły się one już dziś! :D
Ja osobiście jestem pozytywnie zaskoczona, choć znajdę kilka szczegółów, które w ciągu dalszym bym zmieniła ;)
Może przejdźmy do poszczególnych części...

Zacznijmy od samej postaci. Od razu można zauważyć, że już sam sposób stania jest inny niż wcześniej. Postać ma lekko wysuniętą lewą nogę do przodu, do tego wykonuje kilka ruchów. 
Teraz chodzenie i bieganie. Tak jak w aktualizacji zostało napisane, aby biec należy wcisnąć klawisz Shift. Jak dla mnie wygląda to bardzo dobrze i będzie to duże udogodnienie dla osób, które kręcą seriale na YT, gdyż zawsze były problemy z tym powolnym chodzeniem :D
Co jeszcze można zauważyć? Włosy! Wielu graczy zawsze narzekało na to, że włosy są strasznie sztywne, teraz poruszają się podczas biegu, jak i np. w cwale.
Podoba mi się też zsiadanie z konia, jednak wsiadanie jest trochę dziwne, szczególnie to, że postać unosi tak dziwnie rękę :/






























 (pajonk)


Teraz postać na koniu. Jak dla mnie - duży plus. Podoba mi się to, że został nieco poprawiony dosiad, m.in. pięta skierowana w dół (w końcu! :D), a ręce są bliżej siebie. Dodatkowo poprawiamy czasem naszą stopę, fajny szczegół. Zmieniłabym jednak te luźne wodze oraz zniżyłabym nieco ręce, są jak dla mnie za wysoko i wyglądają, jakby nasza postać pierwszy raz siedziała samodzielnie na koniu i nie wiedziała, jak powinny być one ustawione. 
Stęp wiele się nie zmienił, może niektórzy zauważą jakieś malutkie zmiany, jednak nic szczególnego nie przykuło mojej uwagi.



Kłus bardzo mi się spodobał, szczególnie to, że ręce postaci uginają się w łokciach, a nadgarstek pozostaje w tym samym miejscu - zupełnie tak jak w rzeczywistości powinno się jeździć :) Dodatkowo wydaje mi się, że teraz postać siedzi... prościej? Nie wiem, może mi się wydawać, ale mam wrażenie że jest teraz bardzo ładnie wyprostowana :D


Z galopu w dosiadzie też jestem zadowolona. Dodatkowo wydaje mi się, że teraz postać lekko rusza (może nie do końca biodrami), ale swoim "dołem"? xD Chodzi mi o to, że nie siedzi już aż tak sztywno jak wcześniej. Przynajmniej ja mam takie wrażenie :P


Galop w półsiadzie zaskoczył mnie bardzo. Wcześniej postać praktycznie nie siedziała w siodle, teraz jest pochylona do przodu i tylko leciutko się unosi, bardzo podoba mi się ta zmiana :D


Cwał, dość podobny do galopu opisanego wyżej, jednak postać wyżej się unosi. Uważam, że cwał jest całkiem fajny, jednak muszę do niego jeszcze przywyknąć :)


Stawanie dęba jak dla mnie jest trochę dziwne. Nie dość, że postać strasznie ciągnie wodze, to jeszcze siedzi poziomo w tym siodle jakby zaraz miała spaść. Według mnie powinni popracować nad dębowaniem, abyśmy byli "bliżej konia", bardziej pochyleni do przodu, tak jak to jest w realu :)


Podobnie z zatrzymywaniem z galopu czy cwału, te ręce... Gdyby wodze nie były tak długie, nie trzeba by było aż tam ciągnąć ich do tyłu :')



Cofanie nie wiele się zmieniło, może tylko postać patrzy bardziej do tyłu :)


Teraz krótko o pielęgnacji koni. Można zauważyć niewielkie zmiany przy karmieniu i pojeniu, gdyż ręce są bardziej wyciągnięte że tak powiem :P Największą różnicę widać w czyszczeniu szczotką, postać wykonuje inne ruchy, co wygląda według mnie dużo lepiej :)





Sama nie widziałam jeszcze skoków, gdyż nie mam w tej chwili takiej możliwości, więc przepraszam za brak zdjęcia :/ 
A tak w ogóle, podobają się Wam animacje? Zmienilibyście coś, a może dla Was wszystko jest idealne? ^-^

2 komentarze:

  1. jeżeli masz ochotę, możesz poprawić: to poruszanie się jak to nazwałaś, jakby dołem to anglezowanie, czyli lekkie unoszenie się i opadanie (w przód i w tył). też zauważyłam te zmianę (:

    ~Amelie Grayheart

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.