20 września 2016

Indycze ciekawostki #4

Hejka naklejka! :D

Uwaga, kończą mi się materiały na tą serię. Pamiętajcie, że zawsze możecie mi coś podsyłać na e-maila: danio.moon@op.pl lub mojego Facebooka :)
A teraz przejdźmy do tego, co dla Was przygotowałam :D

1
Ujeżdżalnia - pewnie byliście tam już x razy. Są tam wyścigi skokowe, czyli parkur, a także wielka hala. Osobiście bardzo lubię to miejsce :)
Ale wróćmy do skoków. Zapewne zauważyliście, że każda przeszkoda ma swój numerek. Pewnego dnia postanowiłam bliżej się im przyglądnąć i co zobaczyłam?
Sami się przyjrzyjcie :)


Na początku pomyślałam, że nie ma tu numeru 8. Szukałam, sprawdzałam każdą przeszkodę kilka razy, aż zauważyłam, że ta liczba jest, ale napisana błędnie.
Wiadomo jak zapisujemy liczby rzymskie:
I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X itd...
Nasz kochany zespół chyba zapomniał sobie pewnych zasad obowiązujących w zapisie tych cyfr, gdyż liczba 8 została przedstawiona jako IIX, czyli tak jakby 10-2=8.
Oczywiście wyróżniłam powyżej, jak prawidłowo powinno się pisać rzymskie 8 ;)
Czy zwróciliście kiedyś na to uwagę? :D

2
Teraz co nieco o promie. Być może to widziało już dużo osób ;)
Bardzo często posługujemy się tym środkiem transportu w grze, gdyż jest przede wszystkim darmowy. A zauważyliście kiedyś, że... ten prom jednak nie płynie sam?


Tego... pana pokazała mi Sofie Fishnight, za co bardzo dziękuję Sofiś ♥
Teraz przynajmniej wiemy, że nasze promy mają jakiegoś "kierowcę", a nie pływają same na zasadzie autopilota (?), jak np. nasze słynne podwózki xD Chociaż... nie przyglądałam się im bliżej, ale na pewno to zrobię :D

To jak, wiedzieliście o tych dwóch rzeczach?
Przypominam o Waszym propozycjach! Możecie wymyślać własne teorię, tylko proszę - nie zbyt naciągane ;)

Do zobaczonka! :D


1 komentarz:

  1. Ja zauważyłam ,,kierowcę" (nie wiem jak nazwać pana który kieruje promem ;D), ale z tymi liczbami to się uśmiałam xDD

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.