1 września 2016

Indycze ciekawostki #3

Cześć ♥

Wakacje niestety dobiegły końca... :'(
Nie wiem jak Wam, ale mi zleciały naprawdę mega szybko, choć nie byłam gdzieś daleko na wyjazdach. A Wy? Wyjechaliście gdzieś? :)
Jestem już w 2 gimnazjum. W tym roku czekają mnie projekty i test na bierzmowanie, dużo nauki, nie mówiąc już o przyszłym roku... Ale cóż, mam 10 miesięcy, może jakoś się wyrobię :P Z planu lekcji jestem średnio zadowolona, ale przynajmniej w piątek mam tylko 6 lekcji. Natomiast w poniedziałek już na pierwszej lekcji zaczynam od chemii. Mam także 2 nowe nauczycielki, muszę się z nimi "oswoić" i trochę żałuję, że nie jest tak jak rok temu :/
Ale trudno, nie mam tu niestety nic do gadania, a te 10 miesięcy jakoś trzeba przetrwać. Zatem, jak się domyślacie będę mniej aktywna 
(tak myślę, zobaczymy jak będzie w praktyce :P).
Możecie też opowiedzieć coś o Waszych wrażeniach! Jesteście zadowoleni, a może nie bardzo? :)

Zaraz, ale post trochę nie o tym :P Więc przejdźmy do jego tematu. Dziś także przygotowałam 2 rzeczy, na które być może nie zwracacie uwagi i nigdy ich nie zauważyliście :D

1
Czy zauważyliście kiedyś, że Ydris ma w oku jakby spiralę? Tak, wiele osób o tym wie, a do tego powstało kilka ciekawych teorii. Spirala jest jednak tylko w jego lewym oku, które jest czarne i nieco większe. Natomiast prawe oko jest błękitne, zwykłe, normalne. Mi kojarzy się to z Pandorią, Dark Core i z misjami na Platformie. Na razie nie wiemy o co chodzi z tym jego okiem, ale być może kiedyś będą z nim misje? :D
Ale jeszcze jedno: nie tylko oko Ydrisa ma w sobie spiralę, takie "zjawisko" występuje też u Katji. (jej zdjęcie pochodzi z tego bloga ---> KLIK)
Jednak w jej przypadku jest to oko prawe, a drugie niczym nie różni się od pierwszego jak w przypadku cyrkowca. Na powyższym blogu możecie przeczytać również teorię na ten temat, a dla ciekawskich link do grupy na Fb Star Stable Online Teorie, do której sama należę i zawsze czytam najnowsze posty :D





2
Jeśli należycie do klubu jeździeckiego, z pewnością nie raz byliście w gildii klubowej w Srebrnej Polanie. A czy zwiedziliście ją dokładnie? Polecam dokładnie przyjrzeć się niektórym doniczkom, można tam znaleźć ciekawe rzeczy :D
Np. kula bilardowa z numerem 3, skrzynka z... narzędziami? Do tego łapka na myszy i głowa konika na patyku (pls nie wiem jak się to coś nazywa xD)
Kto by pomyślał, że znajdują się tu takie skarby xD






A więc na dziś to wszystko. Pamiętajcie, że jeśli zauważyliście coś dziwnego w SSO piszcie do mnie na e-maila danio.moon@op.pl lub na mojego Facebooka :)

Papa! ♥

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.