30 września 2016

Zaległości

Cześć! :D

Przepraszam, że przez te kilka dni nie pojawiło się żadnych postów. Prawda jest taka, że na SSO weszłam dziś pierwszy raz od niedzieli, w pozostałe dni tygodnia przez naukę niestety nie miałam czasu czy chociażby sił, żeby późno wchodzić do gry, a co dopiero pisać posta. Postaram się to zmienić, ale nic nie obiecuję, nie wiadomo, jak to będzie dalej ze szkołą.
Dziś z racji tego, że jest piątek w końcu weszłam do gry, ogarnęłam koniełki z czerwonymi buźkami (niestety ;_;) i postanowiłam nadrobić troszkę tych zaległości :)
Zacznijmy od środowych aktualizacji! :D

Jak zapewne wiecie w grze ponownie pojawił się Tydzień Mody w Jorvik City Plaza. Z tej okazji - jak zwykle - codziennie o pełnych godzinach możemy odwiedzić Centrum Handlowe i obejrzeć pokaz mody w towarzystwie Raptora, który przybył z nowym utworem - "Jorvik City".
Oczywiście, aby móc wejść do tej... tej sali (?) należy zrobić zadania, chyba że zostały one wykonane przez Was ostatnim razem :)
Szczerze, piosenka ta nie przypadła mi do gustu. Nie podoba mi się, jest jakaś dziwna. O wiele bardziej wolałabym znane wszystkim "Hey Yo!" bądź piosenkę z zeszłego Tygodnia Mody, czyli bodajże "Doh Dah!" (to do tej piosenki był konkurs na najlepszy teledysk :D)
Byłam dziś na pokazie, łapcie kilka zdjęć :3









Poza tym także nowe odcinek Star Stable Show, a raczej challenge'ów xD


Sklep na Lifetime + oferta na Lifetime

Zacznijmy od sklepu. Wiadomo, znajduje się on w Moorland, jednak został on całkiem odświeżony! Niestety zobaczyć go mogą tylko osoby z tym członkostwem, ja próbowałam i wciąż miałam starą odsłonę :/


Druga sprawa, czyli oferta!
W tym tygodniu aż do 3 października po kupnie LT dostajemy 5000 SC zamiast 1200 SC.
Dla porównania, aby zakupić LT + 5000 SC w Oficjalnym Sklepie Star Stable trzeba zapłacić 189,99 zł, a teraz tylko 129,99, więc naprawdę warto :D
Jedyny minus jest taki, że nie otrzymacie kartki do domu, ale chyba lepiej jest zapłacić mniej i za to mieć darmowe ubrania ze sklepu? :3
Zapomniałam dodać, że aktualnie jest tam ponad 30 rzeczy, a co miesiąc pojawia się jedna kolejna :)


Transmisja na żywo na Facebooku

Może niektórzy z Was o tym wiedzieli, a może nie?
W środę na Facebooku Star Stable Pani Ola dodała filmik o tym, że w piątek (dziś) około 16:00 będzie miała dla polskich graczy niespodziankę :D
Odbyła się transmisja na żywo z Facebooka, w której Pani Ola odpowiadała na różne pytania graczy, dała mini zajawkę na środowe aktualizacje 
(psst! Tak, będą to 5 urodziny Star Stable!)
Pierwszą niespodzianką były 4 darmowe kody! Ale warunek był taki - otrzyma go ten, kto pierwszy go wpisze! Wymagało to sporego refleksu, kto pierwszy, ten lepszy!
Ja niestety nie miałam najmniejszych szans, gdyż nie oglądałam tego na żywo, tylko jakiś czas po transmisji :)
A Wy? Oglądaliście na żywo, zgarnęliście kody? :D
Kolejną niespodzianką jest coś w rodzaju konkursu. Należy w komentarzu pod tym filmem napisać swój pomysł do Star Stable, który urozmaiciłby grę. 3 najlepsze pomysły zostaną być może zrealizowane, a na ich autorów będą czekać nagrody w postaci gadżetów z gry! Jeśli więc macie bujną wyobraźnię i pomysły, piszcie! Być może uda się Wam coś wygrać?
Transmisję można wciąż obejrzeć, także zapraszam na Facebooka Star Stable! :D

KLIK 

Nie zapominajcie zaglądać jutro na Facebooka i Instagrama SSO! Coś się święci, kolejna niespodzianka? :D
W zeszłym roku na urodziny SSO były 4 kody - każdy po 100 SC. Czy w tym roku będzie 5 kodów? No cóż, ja bardzo chętnie przyjmę :3

A więc nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam miłego weekendu i powodzenia w konkursach! ♥

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.