17 lutego 2017

20 poziom

Witam!

Po ostatniej środowej aktualizacji i porcji zadań, w końcu udało mi się wbić 20 poziom! Nie ukrywam, że długo na to czekałam, ponieważ często zadania dawały bardzo mało PD i coraz bardziej się niecierpliwiłam. xD Ale wreszcie się udało i jestem bardzo zadowolona ^^


Niestety nie udało mi się złapać chwili, gdy pojawił się napis "Nowy Poziom!", więc jest tylko to, eh... xD

Omówmy jeszcze krótko aktualizację! Pojawiły się oczywiście walentynkowe zadania, sklepy i dekoracje, a także nowy wyścig dla przyjaciół! Po zebraniu serduszek możemy wymienić je na prezent. Opcja bardzo fajna, jednakże przez nadmiar graczy w tym miejscu mam straszne lagi, przez co wyścig muszę powtarzać kilka razy :/

Dodatkowo SSO wprowadziło kilka zmian. Zaczęło się od zmiany koloru strzałek, teraz wyścig Wild Bobcat został nieco zmieniony i skrócony, a przy Loretcie na padoku chwilowo nie ma żadnych beczek czy innych przeszkód. Także przy logowaniu się do gry możemy zauważyć, że tło podczas wczytywania jest teraz bardziej szare, a zawsze było całkiem czarne. W sumie nie wiem, po co to... Jak myślicie? :D


Podoba się Wam aktualizacja? To Wasze pierwsze SSO'we walentynki, czy może macie już jakieś za sobą? :D


2 komentarze:

  1. Jak ty zrobiłaś taki PIĘKNY blog? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję xD Cóż, dużo pracy i przede wszystkim jakiś tam pomysł ^^

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.