13 lutego 2017

Porównanie Dzikich Koni Jorveskich

Hej!

W sumie ten post planowałam od dosyć dawna, ale dopiero teraz mogę się nim z Wami podzielić. Jak wiemy, w środę Dzikie Konie Jorveskie opuszczą wyspę, a zanim do nas wrócą minie dużo czasu. Być może nawet nie zobaczymy już tych samych, tylko o całkiem nowych budowach i maściach dzikie rumaki?
Ale skoro ich czas w Jorvik się kończy na obecny okres, to porównajmy nieco dwa typy tych koni!

Zacznijmy od pierwszych wierzchowców tej rasy. Poprzednie konie były mniej więcej wielkości kuca i kosztowały 399 SC. Pojawiły się w trzech maściach: niebieskiej (po przemianie szara), fioletowej (po przemianie czarno-szara) oraz demonicznej, czerwono czarnej (po przemianie kara). Dodatkowo te niewielkie koniki były dość zwinne, lekkie, a jazda na nich sprawia mi przyjemność :D
Może i konie są wolniejsze, ale nie przeszkadza mi to w ich przypadku.




Teraz przejdźmy do najnowszych olbrzymów! Tu również mamy do wyboru 3 maści, których nie jestem niestety w stanie w pełni określić po przemianie na te "normalne" konie. Są to: zielony (po przemianie jego maść jest podobna do Meteora - konia Lindy), niebiesko-czarny (po przemianie myszaty) oraz różowo biały (po przemianie jest jasnoszary z lekko pomarańczową grzywą, ogonem i szczotami).
Konie te przypominają swoją budową Shire, gdyż są naprawdę duże i potężne. Jazda na nich - podobnie jak na wcześniej wspomnianej rasie - sprawia wrażenie ociężałej.
Te konie są już droższe od poprzedników, ich cena wynosi 599 SC. Podobnie jak one są wolniejsze od pozostałych koni, co w tym przypadku jest dla mnie minusem, ale cóż, nic z tym nie zrobię :P



Ok, oba modele już porównane, czas wybrać swoich ulubieńców!

Cóż, ja mam dość podzielone zdanie. Jeśli chodzi o maści, to wygrywają nowe dzikusy. Jeśli natomiast mówimy o budowie czy cenie, to zdecydowanie wybieram ich poprzedników.


A Wy? Który model Dzikich Koni Jorveskich wolicie i dlaczego? :D

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.